piątek, 14 czerwca 2013

483.






 chlebek bananowy z gorzką czekoladą i orzechami podany z twarożkiem*, masłem kokosowym i truskawkami, kawa


* ser biały potraktowałam blenderem ( wychodzi gładki, jak zmielony :) ) + trochę cukru waniliowego

Znowu podwójna porcja chlebka bananowego :) Jedna już poszła.. Najlepiej smakuje jak jest jeszcze lekko ciepły, do szklanki mleka. Ale na drugi dzień równie pyszny.
Wczorajszy trening- dodanie paru ćwiczeń głównie na ręce, niestety nie mogłam zakończyć aerobowo czy interwałowo, ponieważ stopa od palca w górę strasznie mnie boli przy chodzeniu, bieganiu czy orbitreku.. Mam mieć w przerwę w tego typu aktywności. Zostają mi siłowe i rower, którym zakończyłam swój wczorajszy trening :) Ale na zakupy i tak idę :) I oby wieczór się udał. 

33 komentarze:

  1. poproszę i chlebek i ten twarożek z kokosem :D

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja zastanawiałąm sie co to za ślicznie i smacznie wyglądajace kawałki ciasta :) A to chlebek bananowy :) Z twarożkiem i truskawkami musiał smakować cudownie ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. A co ma się nie udać! :)

    Chlebek bananowy pyszny w każdym wydaniu, nic dziwnego, że podwójna porcja towarzyszy Ci od rana:)

    OdpowiedzUsuń
  4. muszę spróbować tego patentu z blendowaniem sera :D
    trzymam kciuki za wieczór ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. domowy chlebek- to jest to! : )

    OdpowiedzUsuń
  6. Ćwiczenia na ręce .. po moich dotychczasowych przez kilka godzin nie mogę podnieść nawet szklanki ^^
    Ten chlebek świetnie wygląda, ta czekolada najbardziej mnie zachwyca :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Najlepszy z najlepszyych chlebkow <3 Juz dawno go nie pieklam, ale chyba niebawem to zmienie, jesli czas pozwoli.
    Udanego wieczoru, bede trzymac kciuki zeby wzzystko poszzlo po Twojej mysli :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Znów ten chlebek. :D
    W takim razie trzymam kciuki za wieczór. Musisz się w końcu rozerwać. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ślicznie:) chlebek bananowy jest dobry na wszystko:) koniecznie zrób przerwę, bo będzie się kontuzja ciągnęła!
    trzymaj się dzielnie i udanych zakupów:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zjadłabym takiego chlebka, a z takimi dodatkami to musiało być pyszne śniadanko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Można prosić o przepis? :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest podlinkowany w opisie pod zdjęciem, wystarczy kliknąć ;)

      Usuń
  12. o matko, jak zobaczyłam ten chlebek to już umarłam, a jeszcze ten twarożek, który naprawdę wygląda jak chmurka...

    OdpowiedzUsuń
  13. Słodkie, pyszne, kokosowe, bananowe, czekoladowe, truskawkowe- śniadanie perfekt! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudny ten chlebek!
    No to oby się wieczór udał ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. bananowy chlebuś *-* mniam !! do tego to masełko mnie kusi coraz bardziej i bardziej ,że chyba je w końcu zrobię ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Upieczesz dla mnie taki chlebek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie szybciej jak skorzystasz z przepisu :) Do robotki! :D Ale mogę mogę upiec ;)

      Usuń
    2. To ja też chcę!! :-)
      Tak, tak ciągle będę narzekała, że nie mam w czym go upiec, chyba że sprawdzi się mini tortownica xd

      Usuń
  17. Mogę kawałek tego chlebka? Prooooszę! :>

    OdpowiedzUsuń
  18. mistrzowskie śniadanie dziś miałaś! że też nie wpadłam na to żeby ser potraktować blenderem! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ale mi narobiłaś ochoty ;) gdyby nie blacha drożdżówki w kuchni, poleciałabym robic ;) ale już niedługo ;) ja ostatnio dodałam ciężarki do skalpela na ręce i na drugi dzień chodziłam i stękałam ;) ale pozytywnie oczywiście ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Omamo oddawaj śniadanie ! Muszę się wziąć w końcu za jakieś pieczenie :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Bananowy chlebek... brzmi pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. tak smacznie jadać to grzech, bo powodujesz zazdrość w innych :D:D

    OdpowiedzUsuń
  23. jak dobrze, że dałaś przepis!

    OdpowiedzUsuń
  24. Musisz mnie kiedyś zaprosić na niego! :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę znowu upiec, bo podwójna porcja znika w dwa dni.. :D

      Usuń
  25. A ja dzisiaj byłam na zakupach! uwielbiam to!!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  26. hahaha dopiero patrzę - 23 kwiecień? Hihi to możemy razem świętować xd

    OdpowiedzUsuń