środa, 5 czerwca 2013

474.




 owsiane placki nadziane truskawkami podane z awokado, truskawkami i poppingiem z amarantusa, kawa




Nie wiem dlaczego blogger tak psuje jakość zdjęć. Ładuję zdjęcia i są zaszumione, jakby nie wyostrzone, a normalnie wyglądają ok. Wiem, że chyba dwie osoby mówiły mi, że tak mają, reszta też? :) Czy tylko ja mam pecha.. :< 

Dodaję dodatkowo moją grubą :) mordkę ♥ Dorwała się do kanapki z samego rana :D Szkoda, że nie zdążyłam zrobić jak trzymała ją w buzi, wyglądała świetnie :)


Lecę na zakupy! W końcu nie pada ( na razie ) :)

PS. Znowu zmieniłam nagłówek ^^ Szczerze to ten bardziej mi się podoba.. :)

34 komentarze:

  1. Placuszki owsiane już należą do moich ulubionych, a z takimi dodatkami to poezja. :)
    Porywam Ci ten kubek bo mi się bardzo podoba. ^^ No i psa też porywam!

    OdpowiedzUsuń
  2. chyba też dzisiaj zrobię placuszki, ale to już na II śniadanie :)
    zazdroszczę ogródka przed domem jak nie wiem. ileż bym dała za śniadanie na trawie (w sumie mogę wyjść przed blok ale ludzie mogliby mieć dość dziwne odczucia w stosunku do mojej osoby w związku z takim zachowaniem :D)

    OdpowiedzUsuń
  3. Blogger faktycznie kopie po jakosci... Ale Twoje zdjecia i tak sa dobre. Te placuszki z truskawkami bardzo apetycznie sie prezentuja.
    Masz cudownego psiaka <3

    OdpowiedzUsuń
  4. ...super śniadanko a psisko miało niezła wyżerkę :)


    Nominowałam Cię do Liebster Blog Award!! ZAPRASZAM po więcej info:
    http://shyfullshy.blogspot.com/2013/06/sniadanie-ciezarowki-27-liebster-blog.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, pojawią się w jutrzejszym poście :)

      Usuń
  5. Klaudia, wpadam na takie śniadanie! uwielbiam placki owsiane, są takie chrupiące :) a dodatek awokado i truskawek to jeden z moich ulubionych :)
    a jakiej wielkości są Twoje zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam ;)
      Dodaję tak normalnie z aparatu i biorę rozmiar- bardzo duże.

      Usuń
  6. już myślałam, że to kiwi, ale awokado też fajnie pasuje do zestawu:) u mnie też nie pada, szkoda, że jest tak zimno ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nagłówek też mi się podoba ! :D Psinka słodziachna :) I weź mi usmaż takich placków :D

    OdpowiedzUsuń
  8. u mnie też zdjęcia powalają :< też są własnie takie zaszumione. Śliczny psiak!

    OdpowiedzUsuń
  9. ale pulpecik! koniecznie musi przejść na dietę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ona nigdy nie jest najedzona właśnie o to chodzi :D Choć i tak teraz je raz lub dwa razy dziennie, zmniejszam porcje :D Pies odkurzacz :)

      Usuń
    2. No to jak dieta to sałata koniecznie w ruch :D

      Usuń
  10. ups, chyba zgłodniałam patrząc na te zdjęcia... :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale u Ciebie dzisiaj pięknie kolorowo na talerzy. Placki z takimi dodatkami musiały być przepyszne.
    A psiaka masz fantastycznego. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie ma to jak placuszki! :D
    Ślicznie podane :)
    Fajny nagłówek ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. Też tak mam z jakością zdjęć :/
    A placki świetne, i kolory takie fajne, wakacyjne i letnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. boże - jakie masz słońce na tym zdjęciu z psiakiem :O

    zazdroszczę pogody, wrocław zalany deszczem i zimnem ;<<<

    OdpowiedzUsuń
  15. No właśnie widzę nagłówek inny i tło chyba też, prawda?:)
    Nie wiem o co chodzi z tym psuciem zdjęć przez bloggera, ale nie jestem jakimś super fotografem, więc trudno mi oceniać:)

    Truskaweczki z awokado - jak one ładnie razem wyglądają!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ;) Tło zmieniłam chyba ze trzy dni temu. A nagłówek wczoraj wieczorem ;)

      Usuń
  16. Blogger strasznie niszczy jakość zdjęć i ja również zdążyłam to zauważyć. Nie pozostaje Nam nic innego jak tylko i wyłącznie przymrużenie oka na to :)
    Truskawki pojawi się w sklepach i widzę, że już na wszystkich blogach wszyscy się nimi zajadają, nie ukrywając, ja również. Te pierwsze zawsze smakują wyjątkowo..(:

    OdpowiedzUsuń
  17. Oh widzę, że u Ciebie wyjątkowo też dziś ładnie ! Musisz mieszkać gdzieś blisko :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyglądają bosko *___*
    Aż ślinka leci, muszę w końcu zrobić owsiane bo wszyscy tak kusicie.

    OdpowiedzUsuń
  19. nagłówek jest fajny ;)
    piesio dorwał się do kanapki, mój jest o wiele mniejszy ale też uwielbia jeść ;p w sumie jak ja ;D
    pyszne placki ,z truskawkami <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Odjęłabym tylko awokado a reszta pysznościowa ^^

    OdpowiedzUsuń
  21. hm, a dziś blogosferę owładnęły TRUSKAWKI <3

    OdpowiedzUsuń
  22. ale zdjęcia potraw czy w szablonie? Bo moje są chyba ok... O__o

    OdpowiedzUsuń
  23. Jaki fajny piesek!!!

    Zapraszam do wzięcia udziału w konkursie: http://orcia.blogspot.com/2013/06/konkurs-kuchnia-z-rozan.html sporo nagród do zdobycia!

    OdpowiedzUsuń
  24. Jaki słodziak <3
    Placki wyglądają przepysznie, zwłaszcza w towarzystwie truskawek :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja też cę labladora<3!
    Bo to chyba lablador;>XD?

    OdpowiedzUsuń
  26. Witaj! Nominowałam Cię do Liebster Blog :)

    OdpowiedzUsuń