czwartek, 20 lutego 2014

704. + pomysł na szybki obiad!



płatki owsiane na mleczku kokosowym z ricottą, serem białym, prażonymi wiórkami kokosowymi i płatkami migdałowymi


Wszystko zblendowane. Wyszedł pyszny i sycący owsiany krem o smaku kokosowym. Jak rafaello :) Na szybkie, wczesne śniadanie idealne. 
Dzisiaj polecam na obiad kukurydziane naleśniki z indykiem, pieczarkami, mozzarellą/ serem żółtym polane ketchupem :) Zajadałam się nimi dwa dni temu, polecam! Pyszne, sycące i szybkie w wykonaniu. 



Teraz zabieram się za dzisiejszy obiad, a potem trening :) Czy tylko ja dziś usypiam cały dzień? Muszę podpierać powieki zapałkami < ziewa >  ;x .. :D 

16 komentarzy:

  1. mam dziś to samo już nie wiem bronić sie przed potrzebą snu xD

    OdpowiedzUsuń
  2. płatki wyglądają jak wielka pralinka rafaello ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Miseczkowe rafaello - omomomo <333
    Naleśniczków na wytrawnie jeszcze nie jadłam ale coś czuje że dziś wylądują u mnie na kolacji :-) :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie też rafaello!:) Pyszna obiadowa propozycja!

    OdpowiedzUsuń
  5. kokos, migdały, no Raffaello jak nic :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mimo iż dziś zjadłam kokosowy placek na śniadanie, takie kokosowe płatki jeszcze bym dodała :) może jutro.. :D pycha!! i pomysł na obiad równie świetny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietna owsianka <3 A takie nalesniczki to pyszny obiadek : ) !

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie obiady mogłabym wcinać codziennie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mogłabyś podać przepis na naleśniki ?

    OdpowiedzUsuń
  10. Porwałabym zarówno śniadanie jak i te naleśniki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. rafaello, to musiało być pyszne! :)
    a obiadek również wygląda bardzoo smacznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. możesz mnie karmić serio! idealne dla mnie i śniadanie i obiad :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ojjj nie tylko Ty. Ja ledwo siedz/ę/działam cały dzień : p

    OdpowiedzUsuń
  14. Właśnie idę robić sobie kawę, bo zaraz usnę...Masakra!

    OdpowiedzUsuń
  15. ten krem-dooobrw to, oj dooobre :D
    A naleśników kukurydzianych jeszcze nie jadłam! Czas to zmienić ;)

    OdpowiedzUsuń