środa, 26 czerwca 2013

495. + 2 pomysły na szybki, letni obiad.








Tego było mi trzeba. :) Choć pogoda nie dopisuje, to lodówkowy słoiczek sprawdza się tak czy inaczej. ( Podlinkowałam, jeśli ktoś chce przepis, wystarczy kliknąć w opis pod zdjęciem. ) 
Idealna pogoda na bieganie? Zobaczymy, na razie wieje, oby bardzo nie padało i może coś z tego będzie.
Dobrze, że wczoraj nie pojechałam na siłownię rowerem. Chyba bym nie dojechała.. albo trafiłby mnie piorun, albo wróciłabym przemoknięta do suchej nitki :D Z dwojga złego wolałabym to drugie. 
Dodam dwa obiady, które stały się tymi numer 1., ulubionymi, mogę jeść je codziennie. Póki się nie znudzą :) Idealnie pasują na posiłek przed lub po treningowy, szczególnie pierwsze danie. Mega sycące, zdrowe i pyszne. Pełnoziarniste chlebki naan. Są genialne, na prawdę polecam! 
Korzystałam z TEGO przepisu. Mąkę zastąpiłam pszenną pełnoziarnistą chlebową, pełnoziarnistą i trochę pszennej. Posypałam sezamem i posmarowałam olejem rzepakowym. 
PS. Na tag odpowiem już jutro, za dużo już w dzisiejszym poście wszystkiego.. a z ustawieniem tych zdjęć na dole miałam niezłą gimnastykę :D Na szczęście jakoś się udało. ( Aby powiększyć zdjęcie wystarczy kliknąć. )

1. szpinakowe placki owsiane z grillowanym kurczakiem i bazylią
inspiracja :) 
2. ( pod spodem ) sałatka ( sałata lodowa, pomidor, ogórek, domowy sos vinegret- na bazie oleju lnianego, kurczak, sos jogurtowy, pełnoziarniste chlebki naan <3 )



35 komentarzy:

  1. Wszystko piękne i pyszne! :D Zwłaszcza te zielone placuszki jakoś mnie kuszą. ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Zielone placuszki wyglądają kosmicznie i pysznie ;D
    W taką pogodę to tylko ciepłe śnaidanie, Twoją propozycję zostawię na te upalne poranki które na pewno przyjdą znowu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Musze wrocic do szpinakowych placuchow, uwielbiam je :)
    Porywam ten cudowny sloiczek ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. połączenie truskawek i jagód jest obłędne <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia:-) uwielbiam takie śniadania!

    A obiady bardzo inspirujące, na pewno wypróbuje:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. można wiedzieć jak przyprawiasz grillowanego kurczaka? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyprawą do kurczaka, taka mocno pomarańczowa, chyba złocista, coś w tym stylu :)

      Usuń
  7. Bardzo ładny kubek :) A danie bardzo szybkie i łatwe - na pewno spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne propozycje na obiad! ale owsianka... mmm, cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O rany, dziewczyno - no same pyszności <3 Dzisiaj urzekłaś mnie tymi obiadami! Placki szpinakowe są przepyszne, bo już je robiłam. Za to chlebki naan jeszcze przede mną.

    OdpowiedzUsuń
  10. Oby tylko gorące dni nastały :)

    OdpowiedzUsuń
  11. kradnę słoiczek! <3

    ja biegać nie mogę:( na dworze ogromny wiatr i deszcz... może się rozjaśni do południa.

    OdpowiedzUsuń
  12. Rzeczywiście smaczne te Twoje obiadowe propozycje:) Lodówkowe śniadanie to zbyt duży hardcor jak na dziś dla mnie:p Poczekam do początku lipca, na obiecane wyższe temperatury:p

    OdpowiedzUsuń
  13. cieszę się, że posmakowały Ci placki :) ja sama jem je praktycznie co drugi dzień, z przeróżnymi dodatkami. a ostatnio spróbowałam z cukiniowych z fetą.
    zapiszę sobie przepis na te chlebki, do sałatek idealne!

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam słoiczkowe owsianki!

    OdpowiedzUsuń
  15. ile pyszności:) własnie takie lekkie dania bardzo lubię latem:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przez Twoje dzisiejsze zdjęcia dostałam ślinotoku :D Nie ma opcji jadę do Ciebie i mi gotujesz te specjały :D
    Sosy też robię na bazie oleju lnianego, piąteczka :D

    OdpowiedzUsuń
  17. no już pomysł na obiadki na 2 przyszłe dni <3

    OdpowiedzUsuń
  18. No to ja wpadam i na śniadanko i na obiadek :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Te placuszki baaardzo do mnie przemawiają:)

    OdpowiedzUsuń
  20. ładnie Ci wyszła ta zakładka :) a krem, mimo, że nie na tę pogodę, to jak najbardziej pyszny! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. dziś nawet bardziej te placuszki zachwyciły mnie niż miks , uwielbiam szpinak - to świetna obiadowa propozycja ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. jejku:) ale pysznie:) i już jagodowo:)
    a te placuszki - mistrzostwo:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Twoje obiadowe propozycje bardzo mi się podobają! Ta sałatka<3

    OdpowiedzUsuń
  24. Słoiczkowe śniadania zawsze spoko + fajne obiady :)

    OdpowiedzUsuń
  25. o matko, te obiady są super, na pewno skorzystam z pomysłów!

    OdpowiedzUsuń
  26. teraz nie wiem co lepsze - śniadanie czy te obiadki! :D wszystko co lubię wszystkie moje ulubione smaki w jednym Klaudiowym poście. ale wredota z Ciebie, bo kusisz! powiedz mi tylko co to są chlebki naan?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D
      Jakby Ci to powiedzieć.. Takie płaskie chlebki/ placki, bardzo chrupiące z wierzchu, najlepsze od razu po upieczeniu, gdzieniegdzie puste w środku ( te bąble :) ). Pyszne są, trzeba spróbować ;)

      Usuń
  27. Te placuszki z kurczakiem baardzo mi przypadły do gustu, chyba je zrobię w następnym tygodniu :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Lodowkowe zawsze pyszne :)
    Te placki - mniam !

    OdpowiedzUsuń
  29. Zmieniłam bloga, zapraszam! http://happiereverymorning.blogspot.com/ ;3

    OdpowiedzUsuń