wtorek, 4 czerwca 2013

473.



jajecznica z pieczarkami, sałatą z ogórkiem i jogurtem greckim, chleb żytni słonecznikowy


Przyznaję, ta jajecznica to jeden z wczorajszych posiłków :) Ale nadaje się na śniadanie, więc dodaję. 
Wczorajszy trening bardzo ok :) Poznałam nowego trenera, który równie świetnie pokazuje i doradza. Jedną wkurzającą sytuacją było to, że przyszły jakieś dziewczyny, które machały na maszynach gadając razem po czym przestały i dalej siedziały i gadały co jakiś czas 'ćwicząc'  -,-  A czekać trzeba.. No, ale jakoś się udało :) 
Potem z przyjaciółką ponownie zawitałyśmy w restauracji na pysznej sałatce. I znowu tą samą- taaak, następnym razem próbujemy innej. Ciężko się oprzeć, bo ta pierwsza i taka pyszna. Choć nie wątpię, że pozostałe są równie świetne :) A na nasze nocne seanse musimy wynaleźć filmy, których nie oglądałyśmy.. byłoby ciężko :D. Polecałyście ostatnio Save Haven- dziękuję, mega film! :) 

31 komentarzy:

  1. Kusicie dzisiaj tymi jajecznicami :D Z pieczarkami uwielbiam !
    Hah, mam tak samo, jak mi coś posmakuje to potem zamawiam tylko to :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ajj, zjem sobie na kolację jajecznicę :D Z pieczarkami to moja ulubiona!
    Też tak mam z sałatkami na mieście ;) zawsze jak z dziewczynami zamawiamy do pracy, to myślimy, myślimy, aż w końcu "eeee weźmy te co zawsze" :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mm z pieczarkami - pycha!
    Ja właśnie pieczarki do zapiekanki szykuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Robisz ochote na jajecznice :) Tez uwielbiam pieczarki. A ten film zapisuje do ogladniecia, ostatnio cierpie na brak dobrych filmow na popoludnia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kusicie, kusicie. A ja tak dawni nie jadlam jajecznicy! Wyczuwam dzis jajeczna kolacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jajecznica dobra rzecz. :D Z kurkami najlepsza!
    Hmm... A z tymi filmami to trzeba pomyśleć. Pewnie się coś znajdzie! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę zrobić w końcu z kurkami :D Bo zwlekam rok czasu.. czekam na kurki!

      Usuń
    2. Może wysłać Ci pocztą cały słoiczek kurek w zalewie hm? :D

      Usuń
  7. ja też dzisiaj miałam jajecznicę:) to najlepsze śniadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jajecznice na Twoim blogu są moimi hitami!:)

    Ja też kiedyś tak miałam, że mogłam jeść to samo w restauracjach, jak mi smakowało^^ Trzeba się najeść na zapas!

    OdpowiedzUsuń
  9. save haven oglądałam, nawet nawet :) polecam blue valentine, ale film jest dosc ciezki. z lzejszych easy a :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! Nie oglądałam :) Dzięki!

      Usuń
    2. na wieczór z przjaciółką to blue valentine za ciężki chyba, że chcecie się podołować ;)

      Usuń
    3. save haven obejrzałam do połowy i wymiękłam z nudów, bez kitu!:D ale chyba jednak warto go dokończyć!

      Usuń
    4. Szczerze? Oglądałam na dwa razy. Po połowie wyłączyłam. Przyjaciółka mówi obejrz do końca! Obejrzałam. Mi strasznie się spodobał. :) Ale o gustach się nie dyskutuje, ja lubię takie filmy ;)

      Usuń
    5. obejrzałam Klaudia! i musiałam aż to tutaj napisać! początek filmu naprawdę nie jest jakiś rewelacyjny, ale już po połowie robi się genialny! i ten koniec... ;)

      Usuń
    6. A mówiłam ;) Cieszę się, że się spodobał :D

      Usuń
  10. Talerz pełny jajecznicy to jest to ;) ja właśnie staram się jak jem na mieście brać zawsze coś nowego, żeby spróbować, ale to fakt że można wtedy trafić świetnie, albo i nie. Jak zamawiasz coś przetestowanego to inna sprawa, bo zawsze smakuje ;) ale warto eksperymentować :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jak mogłaś wczorajsze jedzenie! :<
    Dawno nie jadłam takiej sałatki! I wiesz cooo, ja też niecierpię takich 'ćwiczących' dziewczyn na siłowni :/

    OdpowiedzUsuń
  12. dawno nie robiłam jej z pieczarkami, pychotka !!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale mam ochotę na jajecznicę *_*

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten film też mi się bardzo podobał.
    Kusisz tą jajecznicą chyba sobie niedługo taką zrobię. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mmm, z pieczarkami uwielbiam ale coś dawno ich nie jadłam.

    OdpowiedzUsuń
  16. W takim razie chyba już wiem co będzie moją dzisiejszą kolacją..:-)
    Gdy idę do restauracji to zawsze jem tą samą sałatkę z grillowanym łososiem i chociaż pozostałe wydają się być równie smaczne, zawsze "męczę" tylko tą jedną..

    OdpowiedzUsuń
  17. wczoraj u mnie była z papryką :D a z pieczarkami nigdy nie próbowałam :D
    http://photoslovecooking.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Gdybym ja nocami chciała obejrzeć wszystkie zaplanowane filmy to najwcześniej położyłabym się spać za 10 lat :D

    OdpowiedzUsuń
  19. uwielbiam dodać pieczarki do jajecznicy. totalnie mój gust smakowy! :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja też czasem dodaję również inne posiłki:)Nie zawsze uda mi się sfotografować śniadanie:D

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo by mi zasmakowało to jedzonko. A co do siłowni, to też mnie to wkurza, jak przychodzą ludzie, którzy siedzą na maszynach i np. piszą smsy i tylko tracą innych czas:/

    OdpowiedzUsuń
  22. Super :) Ja też jestem wkurzona przez takie 'cwiczace' dziewczyny -.- nominowalam Cie do liebstera ;)

    OdpowiedzUsuń