poniedziałek, 24 czerwca 2013

493.







sernik na zimno*, smoothie ( truskawki, pół awokado, pół jabłka, troszkę maślanki ), ciasteczka owsiane, kawa


* Sernik na przepis wzięłam stąd---> klik. Szczerze polecam. Idealny na upały, letni deser czy śniadanie :) Kremowy, delikatny, rozpływający się w ustach. Dodatkowo na wierzchu ułożyłam jagody, truskawki i brzoskwinie. Głównie z myślą o Tacie, bo to jego święto wczoraj było :) Upiekłam też ulubione ciasteczka owsiane ( wystarczy kliknąć, przepis na moim drugim blogu, robiłam z tego drugiego przepisu, drugie ciasteczka, zrobiłam też parę kakaowych, po prostu dosypałam kakao :) ).
Przez te upały i duchotę rano mam ochotę na zimny koktajl czy właśnie ten sernik, sprawdził się idealnie :) Gdy taka właśnie aura odbiera apetyt. 

Ciasteczka i sernik :)


22 komentarze:

  1. idealne ciasteczka, na pewno zrobię!
    a ciasto przepiękne, tata musiał być przeszczęśliwy :) dużo to lepsze od kupnych prezentów

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj zjadłabym taki serniczek...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojeju, same pyszności! Szalejesz z tymi wypiekami :) Podzielisz się chociaż kawałeczkiem sernika?
    A tata to dopiero musiał być szczęsliwy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tata musiał być baaaardzo zadowolony :) Piękny ten sernik :) I znowu kusisz tymi ciacham ;>

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurcze Twój tata to ma dobrze. :D
    Ale ten koktajl to bym Ci porwała! Wygląda mega smacznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Alez słodko tu u Ciebie, smoothie i ciasteczka kradnę i wracam do kpk!:))

    OdpowiedzUsuń
  7. ale miałaś dziś ucztę, poproszę wszystko xD

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale śliczny serniczek! Mniam !

    OdpowiedzUsuń
  9. Ile smakołyków! Tata był pewnie zadowolony :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ile smakołyków! Tata był pewnie zadowolony :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ile dobroci i pyszności w jednym śniadaniu! *.*
    sernik dla taty wyszedł piękny, musiał się bardzo ucieszyć :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jejku jejku same pyszności! *_*

    OdpowiedzUsuń
  13. Dwie pysznosci w jednym wpisie, i to jeszcze moje ulubione.... Jak mozesz? podziel sie! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. serniczek dla tatusia *-* jak miło ! świetny jest ;) poza tym kuszące , zdrowe ciasteczka ;D same pyszności !

    OdpowiedzUsuń
  15. Haha jaki słodki ten sernik :D Szkoda, że u mnie nie obchodzi się takich świąt :D

    OdpowiedzUsuń
  16. MMMM,ALE PYSZNOŚCI !
    OBSERWUJE I LICZĘ NA REWANŻ :) http://linka-kattalinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. to jedzenie na cały dzień czy tylko śniadanie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kawałek sernika, kilka ciasteczek i koktajl na pewno nie wystarczyłby mi na cały dzień.. ;)

      Usuń