wtorek, 20 maja 2014

772.


miks płatków z bakaliami i jajkiem


Gotowana na mleku sojowym, z dodatkiem dużej ilości bakalii, chrupiących orzechów i jajka- kremowa i budyniowa konsystencja, uwielbiam!:)
Odstawiłam produkty z laktozą, czuję się o wiele lepiej! Zaraz po zjedzeniu zwykłego jogurtu są różnego typu dolegliwości, m.in. kłucie w brzuchu i inne. Nic przyjemnego. Przerzuciłam się na sojowe, bo nie mam czym się ratować. Znalazłam świetny, naturalny jogurt, który będę kupować. Niestety cena trochę przeraża 8 zł/ 400 g, ale nie jest źle :) Nie codziennie, więc może nie zbankrutuję :D Poszukam produktów na internecie, może zamówię więcej i taniej. Początkowo myślałam, że nie dam rady bez białego sera i jogurtów, ale kwestia przestawienia. Wiadomo, czasem jest ciężko, może od czasu do czasu sobie pozwolę, ale zdrowie i dobre samopoczucie jest jednak ważniejsze. Wolę po prostu nie jeść tych produktów jak sobie pomyślę o skutkach. 
Wczorajsze, a dzisiejsze jest na instagramie :) Niestety usunęłam i nie mogę dodać na bloga. Ale tam zdecydowanie jestem częściej.. :) Pozdrawiam! :)

23 komentarze:

  1. pomysl zapamiętuje bo wygląda pysznie, a poza tym taka bomba zdrowia! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba też niezbyt dobrze toleruję laktozę - reakcja po spożyciu np. jogurtu jest natychmiastowa :( Wcześniej ciągle jadłam serki, twarożki.... a teraz?
    Jednak czuję, że tak jest lepiej i powoli się odzwyczajam...
    Jogurt z mleka sojowego? Mogłabyś napisać jakiej firmy? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sojade, coś w tym stylu, jest na zdjęciu na ig w całości w opakowaniu :)
      Może zrób testy alergiczne? :)

      Usuń
  3. To jest mega jeszcze z jajkiem, ktore daje te swietna konsystencje <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Podziwiam Cię, ja bez nabiały żyć nie mogę.
    Mam nadzieję, że wytrwasz ;)
    Konsystencja owsianki taka, jaką lubie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super że po produktach sojowych wszystkie dolegliwości minęły :)
    Ja codziennie śledzę twoje pyszności na instagramie i jestem ciekawa co to chlebek chrupki zajadasz. Podałabyś nazwę ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Byloby nam milo, gdybys zechcial go wpisac na Ptitchef.com, zeby mozna go bylo zaindeksowac.

    Ptitchef jest katalogiem, który pozycjonuje najlepsze kucharskie strony internetowe w sieci. Setki blogów juz sa na nim juz zapisane i korzystaja ze strony Ptitchef, zeby przedstawic swoje wlasne strony internetowe.

    Zeby zapisac sie na Ptitchef, wejdz na
    http://www.petitchef.pl/index.php?obj=myaccount_site&action=form

    lub na http://www.petitchef.pl i kliknij na « Dodaj swój blog-strone » w górnym pasku.

    Pozdrawiam

    Camelia
    Petitchef.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. To ja polecam te jogurciki bez laktozy. Smakują zupełnie jak te z laktozą ( taka mała reklama, ale mam nadzieję, że Ci pomoże :D) Sama laktozy nie trawię. Takze łączę się w bolu. : http://organic24.pl/jogurt-kremowy-bez-laktozy-400g-schwarzwaldmilch.html Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. co ćwiczysz ogólnie? masz piękny brzuch!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :)
      Treningi siłowe na każde partie ciała oraz cardio- tabata, interwały, bieganie, rower, rolki itp. :)

      Usuń
  9. Taki miks musiał być dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jak sie czujesz po odstawieniu nabiału ?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo lepiej, ból brzucha już się nie pojawia, nie ma drapania, wzdęć i zaparć :) Jedyny minus to to, że trochę mi go brakuje, no ale cóż.. Na szczęście są podobne zamienniki :)

      Usuń
  11. Ja już kilkanascie lat temu odstawiłam nabiał i samopoczucie jest o 100% lepsze, naprawdę jest dużo więcej korzyści, niż tylko chwila jako takiej przyjemności. Mam nadzieję, że dasz radę, bo zdrowie Ci za to podziękuje, trzymam kciuki i polecam na chwilowe smutki mój 'sernik' jaglany ! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. co jadasz przeważnie na 2 śniadanie ?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Różnie, naprawdę :) Sałatkę, warzywa, gotowane jajka na pieczywie chrupkim lub bezglutenowym, czasem jogurt sojowy z płatkami i dodatkami, zależy na co mam chęć i co jadłam na śniadanie.

      Usuń
  13. Hej :) Na instagrama wrzuciłaś kiedyś zdjęcia chrupkiego chlebka jaglanego i bezglutenowe burgery. Czy mogłabyś podac mi przepisy na mój e-mail, idapk@vp.pl :) ?
    Dowiedziałam się, że mam alergię na gluten i lekki problem z zastąpieniem pieczywa, więc byłabym bardzo wdzięczna :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne śniadanie! ; )
    A korzystając z okazji chciałabym Cię zaprosić do wzięcia udziału w moim konkursie! C:
    Wystarczy wysłać mi zdjęcie ulubionej letniej słodkości, a do wygrania jest fajny zestaw!
    Po więcej informacji zapraszam na bloga:
    http://tajnikismaku.blogspot.com/2014/07/konkurs-na-letnie-sodkosci-z.html
    Pozdrawiam. : )

    OdpowiedzUsuń
  15. Też myślę o odstawieniu, ale głównie mleka krowiego. Jogurty za bardzo lubię, mogę ograniczyć.. ale nigdy ich nie odstawię! :D
    Pyszne śniadanie :)

    OdpowiedzUsuń