wtorek, 18 czerwca 2013

487.





 owsiane placki, a'la cukiniowe brownie podane z ricottą, truskawkami i miodem, kawa


Zrobiłam tak jak w przepisie ( powyżej, wystarczy kliknąć inspiracja ). Dodatkowo odcisnęłam cukinię z nadmiaru wody. Polecam te placki, są przepyszne! Nie dość, że owsiane ( moje ulubione ) to jeszcze a'la cukiniowe brownie, jak dla mnie idealne :)
Wczoraj w końcu się wyżyłam na siłowni :) Jednak teraz nie wyobrażam sobie tam nie chodzić. Trzy dni a tak się stęskniłam, dosłownie, brakowało mi tego. Lekki spadek formy ( a to tylko trzy dni bez siłowego 0.0 ), ale szybko nadrobimy ;) 
Dzisiaj wypiek domowego chleba. Oby się udał :) I oby nie padało, chcę rowerem na trening. Gdzie to słońce ja się pytam? 

23 komentarze:

  1. U mnie upał, duszno i bezchmurne niebo. Aż się zdziwiłam, że u Ciebie nie ma słońca...
    Lubię dodatek cukinii do wszystkiego. ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niby się trochę przedziera, ale są chmury. ;)

      Usuń
  2. wyglądają wspaniale! cieszę się, że skorzystałaś z przepisu i również Ci posmakowały! :))

    OdpowiedzUsuń
  3. zaczęłaś chodzić na siłownię? jakie ćwiczenia wykonujesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już jakiś czas temu. Tutaj są wszystkie moje treningi :
      http://www.endomondo.com/profile/4928545
      Ćwiczę siłowo i aeroby. :)

      Usuń
  4. Miałam dylemat czy zrobić placki z cukinią czy z ricottą. Wybrałam te drugie, ale wkrótce zrobię i te cukiniowe, bo jeżeli smakują tak jak ciasto, to grzech ich nie zjeść! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Och, uwielbiam te placki! Cukiniowe to jedne z najlepszych możliwych :)

    Nie ma u Ciebie słońca? Mogę Ci trochę oddać, mam tu ponad 30 stopni ciepła!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana! Jakie studia w planach ? :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chcę położnictwo, a jako drugi fizjoterapię. Ale to raczej po skończeniu tego pierwszego :)
      Miała być medycyna, ale z chemią nie za bardzo poszło, więc się nie dostanę, ale w sumie doszłam do wniosku, że wolę to co napisałam wyżej, mam pewne plany ;)

      Usuń
    2. Fajne kierunki, zazdroszczę:) Będziesz mi podrzucała tytuły podręczników, a ja będe hobbystycznie czytać, serio mówię:)

      Klaudia, grunt, że jest ciepło!:*

      Usuń
    3. Podrzucę podrzucę, jeśli się dostanę :)
      No tak tak, już nie marudzę, trochę się rozpogadza, stopniowo, ale mam nadzieję, że do celu :D Oby nie padało, bo duszno strasznie.

      Usuń
  7. uwielbiam połączenie cukiniowych placków z truskawkami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cukinię zawsze, wszędzie i w każdej postaci :D
    A już takie placuchy, to Ci zabieram i jem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam ze szpinakiem i fetą ! Ale nie mam szpinaku :< Dlatego postanowiłam zrobić makaron z ragu :D
      A wiesz, że też się zastanawiałam właśnie nad kokosowym kurczakiem curry, haha? :D Chyba też zrobię w tym tygodniu :)

      Usuń
  9. Słońce u mnie :> Ale chętnie się podzielę ;)
    Dzisiaj króluje kakao :>

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale puchate :D
    Podziel się przepisem na chleb, jeśli wyjdzie smaczny (w co nie wątpię ;)).

    OdpowiedzUsuń
  11. to teraz i ja muszę zrobić te cudne placuszki, dobrze ,że akurat mam ricottę ;) pycha !!

    OdpowiedzUsuń
  12. Oh ja robiłam racuszki cukiniowe ! Wstawię je niedługo :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Daj miii, daj miiiii! - jak to śpiewa Spięty :P Fantastyczne placuchy, do spróbowania

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądają na takie ciężkie, pyszne placuszki :D

    OdpowiedzUsuń
  15. zastanawiałam się nad zrobieniem takich placków - skoro jest cukiniowe brownie i jest cukiniowo-czekoladowa owsianka, to czemu nie placki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja też najbardziej lubię truskawki z twarogiem ale akurat nie miałam ;D


    placki wyglądają obłędnie *o*

    OdpowiedzUsuń
  17. ooo, na pewno wypróbuję!
    Ale pysznie je podałaś :)

    OdpowiedzUsuń