piątek, 21 czerwca 2013

490. Domowy chleb part 2. i faza na jajecznicę :)








jajecznica z domową pieczenią drobiową, cebulką, bazylią i domowym żytnim, słonecznikowym chlebem na zakwasie, pomidor, kawa


Chleb z tej stronki ----> klik, polecam :)
Przepraszam, wiem, że przynudzam tą jajecznicą :D ... ale mogę ją jeść codziennie ( tak właśnie jest ;) ), a nawet dwa razy dziennie. Ten chleb wyszedł chyba jeszcze lepszy od poprzedniego, tym razem ze słonecznikiem :) Tata mówi: To jutro znowu musisz upiec, co to jeden chleb :D Głównie dla taty, który uwielbia pieczywo, a osobiście nie szaleję za pieczywem, ale takie domowe jest inne, bez porównania. Szczerze polecam :) 
Potwierdzenie mojej fazy na jajecznicę ( wczorajsza kolacja, z domową bułeczką na zakwasie, żytnia, razowa- pyszna i chrupiąca! :) ). 




Jeszcze taki bonus. Jak zrobiłam tutaj to ciacho, poszło w mig. Teraz domownicy domagają się cały czas. A sama też korzystam, jest pyszne! :) Idealnie na taki upał ( nie wiem jak Wy, ale ja nawet chodzić nie mogę, na dzisiejszych zakupach myślałam, że się roztopię, nie ma czym oddychać.. ) Tym razem z domowym budyniem waniliowym ( taki jak do napoleonki ), poezja smaku, bez porównania! <3 




19 komentarzy:

  1. Podoba mi się Twoja chętka na jajecznicę :D Wygląda tak delikatnie :)

    A to ciasto kusi ! Chyba się za nie zabiorę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. jeśli jajecznica, to tylko z domowym chlebem! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale dogadzasz swoim domownikom ;) To ciacho mnie woła! Mam wielką ochotę na takie lekkie, schłodzone ciasto z truskawkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeju, same pyszności! Domowy chleb, jajecznica, świeże warzywa... I jeszcze ten sernik, ot na uwieńczenie wpisu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie sernik :< Ciacho na owsianym spodzie z budyniem ;)

      Usuń
  5. Szalejesz dziewczyno. :D Ja odważyłam się zrobić wczoraj granolę, ale więcej piekarnika w taki upał nie zmęczę. :)
    Nie pamiętam kiedy ostatnio jadłam jajecznicę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jajecznica jest spoko ^^ A ciacho, ja chcę takie ciacho! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ja jajecznice też bardzo lubię ale wolę codziennie owsianki ;)
    poza tym kusi mnie ten twój domowy chlebek, bo własnego już dawno nie robiłam, a przecież ten aromat, ten zapach i ten boski smak *-*

    OdpowiedzUsuń
  8. Mogę wpaść do Ciebie na ciacho, ale jak wyjdę z domu to się roztopięxD.

    OdpowiedzUsuń
  9. ja jajecznicę preferuję na kolacje :) zapiszę przepis na chlebek, może kiedyś nauczę się piec haha :D
    a ciasto idealne <3

    OdpowiedzUsuń
  10. szaleństwo i rozpusta:) jajecznica z takim pysznym domowym chlebem i jeszcze ten deser:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeśli smak taki jak ten do napoleonki, to ja się już rozpływam...♥
    No, dzisiaj ładnie jajecznica i domowy chleb!:D

    OdpowiedzUsuń
  12. ooj zjadłabym taki domowy, ciepły chlebuś :)

    OdpowiedzUsuń
  13. o matko, ja chcę u ciebie zamieszkać! takie pyszności!

    OdpowiedzUsuń
  14. hmm, no ja zrobiłam ją tak;
    1. ustawienia
    2. strony
    3. nowa strona -> pusta strona
    i tam wypisałam przepisy i dodałam zdjęcia i opublikowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja teraz nie jem żadnego innego pieczywa poza tym domowym chlebem :D i tak już z rok. Obłędny smak <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Tak jak Twój tata - też uwielbiam pieczywo, zwłaszcza świeże <3
    Idealne dla mnie ciacho! Myślę o takim ciągle, zwłaszcza te upały :)

    OdpowiedzUsuń