piątek, 7 czerwca 2013

476.






budyniowa- śmietankowa owsianko- jaglana z truskawkami, ricottą i domową granolą kokosowo- czekoladową, kawa



Mój piekarnik przez ostatnie dwa dni miał pełen etat pracy :) Najpierw zrobiłam ciasteczka owsiane  ( przepis obiecałam wczoraj, ale nie dałam rady, już jest, także zapraszam, wystarczy kliknąć ;) ). Miałam robić jeszcze granolę, ale przełożyłam na następny dzień, wybrałam długi spacer :). Tak, więc wczoraj zabrałam się za pieczenie granoli. Szczerze mówiąc wyszła taka jaką chciałam. Chrupiąca, lekko zlepiona ( a'la crunchy ♥ ) z akcentem kokosu i kawałkami gorzkiej czekolady... Cała duża puszka zapełniona. Po przepis zapraszam jutro -----> tutaj :) Do tego wszystkiego co by jeszcze było mało.. ;) Mama poprosiła o chlebek bananowy! I to z podwójnej porcji, bo leżące 'stado' ciemnych bananów wołało o pomstę! ;) 20 minut przed wyjściem na siłownię piekę chlebek. OK. ;) 
A trening bardzo mi się podobał. Najpierw rowerem w jedną stronę rozgrzewka numer jeden, potem na miejscu rozgrzewka numer 2 :). Trening siłowy- trochę nowych ćwiczeń, wolniej, dokładnie z pokazywaniem co i jak- głównie na ręce nowe. Na zakończenie ( prawie zakończenie ) interwały na bieżni. Lubię! Chyba jedyne bieganie, które podoba mi się na bieżni. I teraz już całkiem na zakończenie powrót rowerkiem do domu :) Na początku myślałam, że padnę i położę się plackiem na trawę :D Ale nie, rozkręciłam się i było ok. Wróciłam zmęczona, naładowana pozytywnie endorfinami ( z jednej strony byłam bardzo zmęczona, a z drugiej mogłabym góry przenosić.. :)) ). Padłam na łóżko, a spałam jak zabita. :) 

Zostałam nominowana przez Gosię N, dziękuję :) 
1. Nutella czy masło orzechowe? Masło orzechowe.
2. W odżywianiu kierujesz się wartościami odżywczymi i kalorycznością, czy po prostu smakiem? Wartościami odżywczymi.
3. Piosenka, która idealnie pasuje do ciepłego, leniwego śniadania? Nie słucham muzyki podczas śniadania, więc nie mam pojęcia.
4. Ulubiona aktywność fizyczna to... (leżenie połączone z wegetacją to też dyscyplina sportowa!) Trening siłowy, bieganie, jazda na rowerze, rolkach i konno :D Nie umiem wybrać jednego, wszystko, prawie wszystko :) A poza tym jeszcze lubię pływać, jeździć na łyżwach, tańczyć. :) 
5. Coś, czego nigdy nie zjem... robaków.
6. Ulubiony owoc? Prawie wszystkie, nie umiem wybrać jednego- jabłka, truskawki, borówki, maliny... 
7. Ulubiona pora dnia? Poranek, wieczór. 
8. Wymyślanie nowych śniadań, czy opieranie się na sprawdzonych przepisach innych? To i to. Inspiruję się, ale też często zmodyfikuję. 
9. Pancakes/omlety- klasyczne czy w różnych wymyślnych wersjach? Wymyślnych? Lubię np. zwykłe z dżemem a czasem wypasione z dodatkami :D Zależy od chęci :)
10. Owsianka- niewiele dobrze dobranych składników, czy kompletny misz-masz? Kilka składników, bez przesadzenia, ale też nie za mało :)
11. Najlepsze wakacyjne wspomnienie.. Wiele takich, ale obóz konny to pierwsza taka myśl. :)


30 komentarzy:

  1. O mamo, co za zestawienie <3 Granola, ricotta... Naprawde niebo w gebie, a i jak ladnie wyglada.
    Tez mam wielkie problemy z wybraniem ulubionego owocu, lubie ich tak wiele. Ale wieczor to najlepsza pora dnia!

    OdpowiedzUsuń
  2. przygarnij mnie, wtedy to piekarnik nie będzie miał chwili wytchnienia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie też masło orzechowe :)!
    ale aktywna jesteś, podoba mi się to:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muzyka do śniadania zaburza smak śniadania!:) Ale jak można dopuścić do sytuacji istnienia stada dojrzałych, a nawet przejrzałych bananów?!
    Wstydź się!:)
    I na karnego jeżyka do kąta na tyle minut, ile masz lat!

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialnie wygląda, tak kremowo i delikatnie, a do tego ta granola. Pycha! Nie mogę doczekać się przepisu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na widok tych truskawek i granoli zrobiłam się głodna! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzisiejsza owsianka zdobyła moje serce. Zawiera wszystko co uwielbiam! *.*
    Ten stan po ćwiczeniach to ja też lubię!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyślij mi tej granoli, bo od samego patrzenia się ślinię *.* :)

    OdpowiedzUsuń
  9. najlepsze dodatki *.*
    już czekam na przepis na granolę :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta granola jest bardzo kusząca, upiecz mi trochę :D
    Podskórnie czuję że to było pyszne i kremowe.
    Napisałabyś mi na maila ile zapłaciłaś za karnet na siłownię i co on obejmuje? Albo jakie są inne? Bo tak się zastanawiam czy nie wykupić ;)
    karolina.filomena@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  11. miseczka pełna najlepszych pyszności ;) jak smakują płatki jaglane?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się skojarzyły z 'rozciapcianą' zacierką :D Ale smakują jak takie drobne płatki, nie wiem jak wytłumaczyć smak, trzeba spróbować :) Zagęszczają fajnie.

      Usuń
  12. Mmmm, ricotta z truskawkami, w dodatku w owsiance, i z domową granolą *.* Poranny wypas :)
    Nie wiem jak Ty, ale ja lubię takie dni przy piekarniku :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie potrafiłabym jeść śniadanie przy muzyce. Ja muszę się skupić i delektować, innego przebiegu tej części dnia sobie nie wyobrażam ^^
    Smak ricotty do dziś jest dla mnie tajemnicą..

    OdpowiedzUsuń
  14. mniam, to śniadanie jest przepyszne !! mykam po przepis na ciacha, i nie umiem doczekać się tego na granolę, sama chcę zrobić domową ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja się wpraszam kiedyś tam na owsiankę Twoją:D

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakie ładnie truskawki. Idę do kuchni! :D

    OdpowiedzUsuń
  17. owsianko-jaglanka? łał, w takiej wersji jeszcze nie jadłam, ale coś czuję, że czas spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  18. pyszne połączenie śniadaniowe <3 i truuuskawki! mam dziś wielką ochotę, zresztą ja mam zawsze ochotę na truskawki... zwłaszcza na te polskie! <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Też mi się zamarzyło takie truskawkowe śniadanie :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Oooo ciekawa taka ze śmietaną musi być ! Słyszałam, żeby dodawać taką śmietankę jak do kawy, wypróbuję sama z ciekawości :D Pyszooootka !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaką śmietaną? :D Ona jest z budyniem śmietankowym.

      Usuń
  21. Ile ricotty *.* Coś przepysznego, jak dla mnie- idealne !

    OdpowiedzUsuń
  22. nie wiedziałabym od której strony zabrać się za tę miseczkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. mamo, piękne to śniadanie. dodatki idealne! :)
    a z tymi owocami nieco podchwytliwie, bo sama nie jestem w stanie wybrać ulubionego

    OdpowiedzUsuń
  24. Ricotta to mój faworyt:) Gratuluję udanych wypieków:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Królewskie śniadanie:) Pysznie!
    No to Twój piekarnik razem z Tobą nieźle się napracował:) ale za to same dobre rzeczy z niego wyszły:)

    OdpowiedzUsuń
  26. mmm :) wygląda tak apetyczie :)

    OdpowiedzUsuń