poniedziałek, 3 czerwca 2013

472.




jabłkowa owsianka* z serkiem grani, miodem, jagodami goji i domowym masłem orzechowym, kawa


* 3 łyżki płatków owsianych, 2 łyżki quinoa, pół łyżki otrębów i siemienia lnianego

W miseczce od Fabioli :) 
Zapowiada się miły dzień. A raczej popołudnie i wieczór. Trzeba coś wymyślić do tego czasu.Wczorajszy basen nie bardzo pomógł, nadal wszystko mnie boli :D Ale w sumie trening działa zbawiennie na zakwasy, więc dzisiaj się okaże. Jutro śniadanie może się nie pojawić. Po siłce wybywam. :) Miłego dnia :)

 Ps. Bloger psuje jakoś, zdjęcia są normalne, bez takiego 'szumu' a tutaj wyglądają fatalnie. Nie wiem co z tym zrobić trudno :D
A i informacja dla obserwatorów- na górze po prawej stronie. Ważne, jeśli chcecie dalej mnie obserwować, wystarczy się zalogować :)

34 komentarze:

  1. Myślałam, że będzie serniczeek:D!

    OdpowiedzUsuń
  2. naprawdę, mi dziś też blogger zmasakrował zdjęcia. nie wiem co się dzieje

    OdpowiedzUsuń
  3. O tak, owsianka z jabłkiem to idealny początek dnia. Owsiankowa klasyka, najpyszniejsza. :)
    Miłego dnia. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miseczka robi wrażenie! :D
    Wybywaj zatem, ale wracaj!^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie ma to jak owsianka z rana, jeszcze w nowej miseczce ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. serek grani jest pyyyyszny:) A tych jagód goji nigdy nie próbowałam, widziałam w sklepie, ale małe opakowanie prawie za 20 zł :/

    OdpowiedzUsuń
  7. ooo, a u mnie deficyt jabłek, chyba zaraz pojadę kupić ;)
    super się w tej miseczce prezentuje!

    OdpowiedzUsuń
  8. pyszna owsianka - porcja radości i sił od samego rana :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Porwałabym Twoją miseczkę z śniadankiem :D

    OdpowiedzUsuń
  10. jaka gęściutka :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Boska, ulubiona łychostajnia !!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Owsianki dziś królują! Twoja prezentuje się wybornie w tej nowej miseczce :)

    OdpowiedzUsuń
  13. nieważne zdjęcia, ważna zawartość, a ta jest boska :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Idealne dodatki !
    No ! I nowa miseczka już "ochrzczona" :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Widzę, że nowa miseczka została już ochrzczona..Jeść taką pyszną owsiankę w nowej miseczce..:)

    OdpowiedzUsuń
  16. w miseczce od F. wszystko będzie smakować lepiej ^^

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna jest ta miseczka. :D Podoba mi się jej kolor.
    Owsianka z takimi dodatkami musi być przepyszna. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Łychostajna - moja ulubiona :) Pychota!

    OdpowiedzUsuń
  19. niestety psuje ;/ ale twoje zawsze i tak będą fajne ;p
    miseczka wypełniona najlepsza gęstą owsianką ,pycha !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale to tylko wczoraj tak jakby, nie wiem coś musiało się dziać, zwykle są ok. ;)

      Usuń
  20. fajna zielona micha ;D i pyszna jej zawartośc ;)na zakwasy najlepszy trening ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. a moje nawet nie są jakoś zaszumione. może za bardzo pomniejszasz przed wstawieniem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pomniejszam ich wcale ;) Ale to tylko raz tak popsuło jakość, nie wiem dlaczego.

      Usuń
  22. Idealnie gesta ;)
    A ta miseczka dodaje jej uroku ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Serek grani, mogę wciągać go kilogramami! W owsiance jeszcze nie jadłam ale spróbuję :D

    OdpowiedzUsuń
  24. mniami mniami. a skoro blogger psuje jakość zdjęć to może ja niepotrzebnie się czasem bulwersuje na te moje złe poczynania fotograficzne? :c

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczna jest ta miseczka! No to miłego 'wybycia' :)

    OdpowiedzUsuń
  26. drugie zdjęcie od końca - mistrz ;D pysznie napakowana miseczka :) zwłaszcza jagody robią na mnie wrażenie, bo chcę je, a nie mogę mieć ;p

    OdpowiedzUsuń
  27. Rzeczywiście dziwnie jakościowo wyglądają, ale i tak smacznie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nowe naczynko to dobry powód na przyrządzenie miseczkowego śniadania. Z resztą... każdy powód jest dobry ^^

    OdpowiedzUsuń
  29. Też to zauważyłam ze zdjęciami u siebie, to jest nie do zniesienia, no ale cóż zrobić, trzeba by przejść na 'wyższy' internetowy poziom. Ja dzisiaj też jadłam goji w owsiance, ale mieszam je od razu z gorącą masą i są mięciutkie ;)

    OdpowiedzUsuń