wtorek, 18 lutego 2014

702. Domowa granola crunchy!







domowa bananowo- orzechowa granola crunchy z mlekiem i odżywką białkową


Z dodatkiem odżywki pożywniejsze i dużo smaczniejsze! Wyszło lekko piankowe, gęściejsze mleko o pysznym smaku. Do tego chrupiąca granola. Jestem w niebie :) Jedna z najlepszych jakie jadłam! Z dodatkiem masła orzechowego, orzechów ( włoskie, migdały i płatki migdałowe ), u mnie jeszcze żurawina- cuuuudo! I takie wielkie kawałki... A jakie chrupiące! Bazowałam na TYM przepisie, zrobiłam z 1,5 porcji, ale niedługo będę musiała robić znowu! :D U mnie płatki owsiane bezglutenowe, jaglane, gryczane oraz kasza jaglana, jak w przepisie. 
Miłe południe się zapowiada, spotkanie z koleżanką, kawka i pogaduchy. :) A Wy jakie macie plany? :) 

21 komentarzy:

  1. jaka cudowna *.* o mamo, robię w najbliższym czasie! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. mój ulubiony smak granoli! :) domowej nic się nie równa.

    OdpowiedzUsuń
  3. muszę zrobić :)! świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  4. domowa granola, to jest to! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Doooooooomowa i bbbezglutenowa granola <3
    Bosko już dziś ją zrobię !
    A jak tam u lekarza było ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz, całkiem zapomniałam o tym napisać.. xP Hmm dostałam skierowania na różne badania, zaczynając od płuc. Powody mogą być różne, niestety jest jakaś kolejność tych badań, więc następna wizyta 4 marca i dopiero na badania będę mogła się zapisać. A robię przy okazji na różne alergie :)

      Usuń
  6. wygląda obłędnie!:D mi nigdy nie wychodzi taka zbita i wszystko się rozsypuje :<

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię to! Motywujesz mnie do zdrowych śniadań. Dzisiaj była owsianka z migdałami i owocami ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale zlepki! Uwielbiam taką chrrrrupiącą granolę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niestety zapowiada się całe popołudnie z historią, ale zachciało się być maturzystką z historii to teraz trzeba powkuwać :) A Tobie miłego spotkania! :*

    OdpowiedzUsuń
  10. crunchy? to coś dla mnie - rano zawsze mam coś, żeby pochrupać i wybieram orzechy, ale ta granola jest jeszcze lepsza! to wygląda za smacznie! nie mogę patrzeć :D

    OdpowiedzUsuń
  11. muszę koniecznie zabrać się za domową granolę! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jak mi napisałaś o niej w komentarzu, to od razu do Ciebie zajrzałam ! :D super się pozlepiała, właśnie takiej szukałam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. może to niezbyt zgrabny komplement, ale wygląda zupełnie jak sklepowa!

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam! Dla mnie to idealne śniadanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. hej, hej, ona wygląda wprost idealnie! chcę ją u siebie!

    OdpowiedzUsuń