poniedziałek, 10 czerwca 2013

479.






słoiczkowa, nocna owsianka* z truskawkami, domową granolą, domowym masłem kokosowym, kawa



* Sypałam na oko, tak aby mieszanka zajęła ok. 1/3 słoiczka. Dodałam: płatki owsiane, jaglane, zarodki pszenne, kaszę owsianą . Zalałam ją mlekiem- tak aby zakryło płatki, ale nie było ponad mieszankę, dodałam ok. 2 czubate łychy jogurtu greckiego + 2 łyżeczki miodu. Zamknęłam słoiczek, wybełtałam porządnie i schowałam do lodówki. Rano dodałam dodatki. 

Chyba najlepsza ze wszystkich, które do tej pory jadłam. Ten miks płatków też na pewno miał wpływ i dodatki. Polecam to masło jeszcze raz, pod wczorajszym  wpisem napisałam jak zrobić :)
Wczorajszy wypad nad zalew z bratem i tatą bardzo udany :) Opaliłam się jadąc na rowerze, w sumie ok. 32 km, a na późniejszym spacerze dopiekłam się jeszcze bardziej, co widać po moich ramionach ^^ Szkoda, że nóg tak szybko nie łapie.. Dłuugi dzień, trzeba dobrze wykorzystać. Co tu robić z tak dużą ilością wolnego czasu :D Nie nie, ja nie narzekam, wręcz przeciwnie :)

31 komentarzy:

  1. Ty miałaś robić pudding, a ja już od kilku dni zabieram się za nocną owsiankę! :-)
    Och, zazdroszczę tego wypadu nad jezioro! Teeeż mi się marzy, oj bardzo! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może wymiana? :D
      To bardziej Zalew, tam kąpać się nie można, syf i śmierdząca woda.. ;)

      Usuń
  2. ja blada twarz jestem, jak zawsze :) zazdroszczę wszystkim opalenizny :)
    pysznie ten słoiczek wygląda, też muszę zacząć nocne owsianki uskuteczniać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię te lodówkowe w słoiczkach!
    Chyba najwięcej zabawy jest podczas ich potrząsania. :D Mi zasmakowała wersja ze śliwkami i jabłkami! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pyszniutkie takie śniadanko i zdrowe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyhlada naprawde swietnie. Szejm on mi, ale jeszcze nie roobilam nigdy sloikowej owsianki. Przy pierwszym podejsciu zasugeruje sie Twoim przepisem. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Strasznie kusi mnie to kokosowe masełko! Musi być świetne, a ja kokos uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowności :) I znowu ta granola, jak skończę swoją to ją robię no :>

    OdpowiedzUsuń
  8. Łączę się z Tobą w bólu bo w moim przypadku zawsze najszybciej opalają się ramiona, a nogi na samym końcu :( Ale opalonymi ramionami również nie pogardzę :P
    Ty nie masz co robić z wolnym czasem, a ja chciałabym już mieć ten wolny czas. Może się zamienimy? ;>

    OdpowiedzUsuń
  9. Domowe masło, domowa granola, ale się rozpieszczasz *.* Słoiczkowe owsianki są najlepsze na tę porę roku!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jeszcze nigdy nie jadłam nocnej, słoiczkowej owsianki, może jak zrobi się jeszcze cieplej wreszcie się skuszę?! Bo Twoje bardzo kusi, z tymi dodatkami wygląda mega apetycznie.
    Fajnie, że miałaś tak udany dzień. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. muszę w końcu zrobić taką słoiczkową :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo bardzo narobiłaś mi ochoty na masło kokosowe :)
    A nocną owsiankę ostatni raz przed maturami jadłam ^^ oO

    OdpowiedzUsuń
  13. wygląda przeepysznie, dodatki robią swoje! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nocne owsianki zaczynają wchodzić nieśmiało na blogowe salony, zapraszamy, zapraszamy!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. nocne owsianki to świetny pomysł na pyszne i szybkie śniadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. nocne owsianki są świetne na ciepłe poranki ;) pyszne dodatki <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Ooo tak, zimna owsianka to coś dobrego na pobudzenie organizmu :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Niech się tylko zrobi ciepło :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Podziwiam, że Ci taka smakuje bo ja do tych nocnych ni mogę się przekonać :<
    Ale przekonam się chętnie na jakiś wypad :D

    OdpowiedzUsuń
  20. taki miks zdecydowanie musiał być pyszny! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ale pyszna!! w końcu i ja dopadłam truskawki <3
    widziałam Cię chyba wczoraj niedaleko Reala na spacerze ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. O serio? A ja Ciebie nie :< :D

    OdpowiedzUsuń
  23. urocze! takie śniadanie to aż szkoda zjadać... za dobrze wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Sama dobroć w słoiczku :)
    Korzystaj z wolnego czasu! :>

    OdpowiedzUsuń
  25. masełko kokosowe kusi, oj kusi ;p jego smak i smak truskawek, prawie jak w niebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Mniaaam, pychotka :)

    Aż się chce jeść, prawda? :D

    OdpowiedzUsuń