czwartek, 6 czerwca 2013

475.








budyniowe- waniliowe płatki z amarantusa z truskawkami, domowe ciasteczka owsiane, kawa



Wczorajsze zakupy przyczyniły się do dzisiejszego śniadania :) Kupiłam to, co przez dłuższy czas chciałam kupić, a przy okazji znalazłam właśnie te płatki, o których nawet jeszcze nie słyszałam. Poszły na pierwszy ogień i muszę powiedzieć, że na prawdę warto je kupić. Dwie łyżki płatków a wychodzi ich bardzo dużo, świetnie zagęszczają podczas gotowania, trochę dziwnie pachną ( tzn. tak inaczej :) ), same w sobie bardzo smaku nie mają, ale z dodatkami, np. właśnie budyniowe bardzo mi smakują. Na pewno będę eksperymentować :) Poza tym są bardzo zdrowe! 
Wzięłam jeszcze tapiokę ( w końcu znalazłam! :D ), kaszę bulgur, i płatki jaglane. Aaa i kupiłam mleczko kokosowe! Z czym smakuje najlepiej? :) Bo nigdy dotąd nie miałam z nim styczności, a chciałabym wypróbować w jak najlepszej wersji :) Zrobiłam zdjęcie zawartości kawałka mojej szafki z powyższymi rzeczami ( oprócz mleczka ).
Z zakupów jestem zadowolona, gorzej z moim portfelem... Ale raz się żyje :) 



Wczoraj popołudnie miło spędziłam piekąc dwa rodzaje ciasteczek owsianych. Nie skromnie przyznam, że wyszły przepyszne, idealnie chrupiące :) Jedne różnią się trochę od drugich, ale nie potrafię wybrać, które są lepsze. Przepis pojawi się na drugim blogu, jeśli chcecie ;)



Zostałam nominowana przez Shyfull, dziękuję :)
Najlepszy dodatek do truskawek to..?? Kiedyś uwielbiałam pokrojone w plasterki, polane śmietaną i posypane cukrem. Uwielbiam je w każdej postaci, nawet solo :)
Gadżet w kuchni bez którego nie mogłabyś się obejść? Wszystko jest potrzebne, na pewno naczynia- miseczka, talerz czy kubek :) No i łyżka! 
Czego nigdy nie jadłaś/jadłeś a chciałabyś spróbować? Wiele jest takich rzeczy, ale najbardziej teraz tapioki. Ale już niedługo, kupiłam wczoraj :)
Ulubione kluski - jakie i z czym? Kluski.. z truskawkami na pewno i lane. Najlepiej smakują same, albo z odrobiną dodatków, np. posypane startą gorzką czekoladą i jagodami- jadłam i były przepyszne.
Pierwsza samodzielnie przyrządzona przez Ciebie potrawa to? Hmm, nie pamiętam, ale z takich potraw obiadowych to chyba kluski z serem :D
Jeśli dostałabyś się do finału  jakiegoś popularnego programu kulinarnego przyrządziłabyś..? Coś wyjątkowego! 
Twoje potrawy są... zróżnicowane. 
Gdzie zazwyczaj jesz? (przy stole, biurku, na łóżku, inne..) Przy stole lub biurku. 
Wymarzone śniadanie do łóżka to? Sterta placków lub naleśników z pysznymi dodatkami.
Spodnie i trampki czy spódnica i szpilki? Na co dzień to pierwsze. 
Bez czego (kulinarnego lub nie) nie potrafiłabyś żyć? Bez jedzenia i treningów :)

Na drugi odpowiem jutro :)


41 komentarzy:

  1. kupiłaś wszystko na co poluję od dłuższego czasu :)
    jeśli chodzi o mleczko kokosowe to ja lubię dodawać do curry :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też jakoś nigdy nie słyszałam o takim płatkach, ale ta miseczka wygląda jak najlepszy deser! :D
    O i Twoje słynne ciasteczka. ^^ Wyglądają na bardzo chrupiące. Moja szafka po wczorajszych zakupach też niebezpiecznie się zapełniła. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mogłbyś podać link drugiego bloga ;> i rzucić tam ten przepis na ciasteczka?:D
    Tak własnie jest z zakupami,takie rzeczy kosztują ale tłumacze to tak że kiedys kupowałam słodycze to teraz kupuje zdrowe jedzenie. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Link znajduje się po prawej stronie, nad 'Piekarzynkiem', wystarczy kliknąć :)
      Przepis właśnie tam wrzucę, ale zapewne wieczorem. :)

      Usuń
  4. O kurczę, zazdroszczę Ci tych zakupów. Zaopatrzyłaś się we wszystko na co i ja poluję od dłuższego czasu. Zwłaszcza tapiokę chciałabym w końcu dorwać...
    A przepis na ciasteczka pewnie, że chcemy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. jakie wspaniałe zakupy! sama chciałam od dłuższego czasu wypróbować amarantusa, chyba też na niego zapoluję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja chcę przepis, bo wyglądają obłędnie :)
    ach, zazdrroszczę zakupów!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zakupy świetne zrobiłaś! A ciachem mogłabyś się podzielić, bo właśnie zrobiłam przerwę na kawę i coś do pochrupania by się przydało ;P

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie ten pucharek wygląda :) Zakupy udane ^^
    A ciasteczka, uwielbiam takie chrupiące owsiane! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale cudownie wyglądają te ciacha :D
    A zakupy pierwsza klasa:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Moją uwagę zdecydowanie przykuły ciasteczka...

    Widzę, że poszalałaś, kupiłaś wiele nowych smaków, szykują się smaczne eksperymentalne poranki^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne śniadanie, a takie ciasteczka zawsze mnie skuszą do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Te ciacha zdecydowanie bym porwała :) świetne zakupy! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ależ jak najbardziej chcę przepis na te ciacha owsiane, wyglądają cudownie, i czuję, że będą moimi ulubionymi :D

    OdpowiedzUsuń
  14. te ciasteczka owsiane są po prostu MEGA!

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwszy raz słyszę o płatkach z amarantusa :O Chcę je ! Dopisuje do mojej listy zakupów :D
    I oddawaj ciacho ;>

    OdpowiedzUsuń
  16. O mamo <3 Co za pysznosci dzos u Ciebie! Mam nadzieje, ze niebawem sama sprobuje platkow amarantusa, bo jeszcze nie mialam takiej okazji.
    Swoja droga, talerzyk placuszkow albo nalesnikow do lozka to marzenie <3 To bylby cudowny dzien, gdyby ktos mi takie sniadanie zorganizowal.
    Co do mleczka kokosowego, mi najbardziej smakuje do placuszkow na slodko i owsianek :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciasteczka, płatki, zakupy, sama nie wiem, co najbardziej mnie urzekło :D Te amarantusowe płatki znajdują się i na mojej liście, tapiokę mam identyczną, a płatki jaglane bardzo lubię - spróbuj dodać do owsianki, genialna wychodzi :)
    Mleczko tak jak pisałam whin - placki i owsianka, ja jeszcze od siebie polecam koktajle na jego bazie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ja chcę przepis.!! :)
    Wyglądają genialnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Chętnie przepis przygarnę :)
    Właśnie myślałam czy upiec dziś ciasteczka czy muffinki.
    Pyszne śniadanie <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Wygląda wspaniale, tak jak i ciastka! I jaka super zawartość szafki, naprawdę!
    + o tych truskawkach, i kluskach ze startą czekoladą.... jak napisałaś, to mi ślina serio, pościekała na klawiaturę :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Zastanawiałam się ostatnio czy kupić te płatki, ale jednak je odłożyłam. Może następnym razem się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ohh ja nigdzie nie mogę znaleźc tapioki :( Czekam na jakiś deserek z nią w roli głównej!

    OdpowiedzUsuń
  23. Nigdy czegoś takiego nie jadłam ale na pewno bym się zajadała, wygląda pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ojej, takie produktywne zakupy lubię! co tam portfel... :D gdzie dorwałaś quinoę i tapiokę? ja nigdzie nie mogę znaleźć...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tapiokę w sklepie ze zdrową żywnością, a quinoę w Spoołem.

      Usuń
  25. Tak mogę zaczynać każdy dzień! :) PYCHA!

    OdpowiedzUsuń
  26. zrób curry kokosowe! z krewetkami i kalaforem. i trochę szczypioru do tego ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Oj bardzo podoba mi się zawartość tej szafki!

    OdpowiedzUsuń
  28. pysznie podane śniadanie :)

    czekam na relację z próbowania tapioki ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. ja na allegro chyba będę zmuszona tego nakupić, bo wszystko co tobie udało się nabyć u mnie nie występuje...

    OdpowiedzUsuń
  30. Ciacha, ciacha, ciacha! Kocham ciacha owsiane!

    OdpowiedzUsuń
  31. wyśmienita zawartość pucharka!
    a te ciastka to proszę mi podesłać :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetne zakupy, też lubię spożywcze zakupy, odrazu mam ochotę gotować i jeść;) A ciasteczka masz po prostu geeeenialne:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Jestem zakochana w tych amarantusowych płatkach budyniowych <3

    OdpowiedzUsuń
  34. te ciacha muszę zrobić , już tak długo zabieram się do domowych, i z pewnością wykorzystam twój przepis ;)
    pysznie wygląda to śniadanko *-*

    OdpowiedzUsuń