niedziela, 9 czerwca 2013

478.





 twarożek*, domowa granola kokosowo- czekoladowa, truskawki i masło kokosowe**, kawa
zjedzone w łóżku :) : 


* ser biały zblendowałam, dodałam łyżeczkę greckiego jogurtu i miodu
** podpatrzyłam tutaj, polecam, wystarczy wiórki podprażyć w 100 st. przez ok. 10-15 minut po czym potraktować je blenderem, aż zaczną wypuszczać tłuszcz. Smakuje nieco jak rafaello :) ♥
Granolę podlinkowałam, jest już przepis :)

Oby ten tydzień był lepszy od minionego. Potrzebuję dobrej imprezy, wytańczyć się :) Trzeba czekać na piątek i na sobotę. Damy radę.
Wczoraj aktywny dzień, taki jak ostatnio. Zresztą taki jak ostatnimi czasy, ale teraz jeszcze bardziej :D Podoba mi się, uwielbiam to! Teraz będzie tak zawsze. Oby!!
Gorący poranek, śniadanie w łóżku, na pewno wpadnie jakiś basen albo bieganie wieczorem albo rower.. w sumie przejechałabym się nad zalew.. idę namówić tatę albo przyjaciółkę :D Słonecznego dnia!

28 komentarzy:

  1. O. Widzę, że dzisiaj nawet podobnie myślimy co zrobić na śniadanie. ;p
    U mnie chyba zacznie się era koktajli bo w taki gorący poranek nie miałam na nic innego ochoty jak na owoce i coś zimnego do picia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Miłego dnia! Plany masz całkiem przyjemne.
    A ta granola musi być pyszna. Zapisuję do zrobienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach, zazdroszczę Ci tych aktywnych dni! :) Już nie mogę się doczekać, jak sesja będzie za mną i będę mogła korzystać z wolności :)
    Śniadanie pyszne! Lubię takie zestawienia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale pyszności *-*
    Muszę wypróbować masło kokosowe, to musi być genialne.

    OdpowiedzUsuń
  5. muszę w końcu zrobić masło kokosowe, bo zbieram się i zbieram...:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Masło kokosowe brzmi apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta Twoja granola jest obłędna :) I to masełko, zrobię ! :)
    Miłego dnia :D

    OdpowiedzUsuń
  8. super, że jest przepis na granolę , pysznie to wygląda !! i to masło też mnie kusi ;p
    poranek the best ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie dość, że takie pyszne śniadanie, to w dodatki zjedzone w łóżku i musiało smakować jeszcze, jeszcze lepiej! uwielbiam takie leniwe śniadania ;) a patent na masło kokosowe muszę wypróbować, skoro piszesz, że smakuje jak rafaello *.*

    OdpowiedzUsuń
  10. też mam nadzieje, że dzisiejszy dzień będzie o wiele lepszy od tego minionego! więc nie pozostaje nic innego jak życzyć Ci miłego dnia:*

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaka piękna miseczka, aaaaa! W ogóle ta fioletowo-różowa kolorystyka... mam ochotę na nową miseczkę, muszę, muszę, muszę:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Domowa granola, masło kokosowe, szalejesz :D
    Same najlepsze rzeczy ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. Kusisz od granolą już od kilku śniadań, a moja się właśnie skończyła kilka dni temu dlatego chyba będę musiała wykorzystać jakiś wolny dzień i upiec taką bo twarożek z jej dodatkiem musi smakować świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. jakie przepyszne! najlepsza granola, twarożek i masło kokosowe... czyli już w sumie caałe śniadanie :3

    OdpowiedzUsuń
  15. Miseczka pełna pysznośći, do łóżka- idealny, niedzielny poranek ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. http://trusskawkowa94.blogspot.com/2012/11/268.html mogłabyś podać przepis na ten sernik ?:D natknęłam sie na niego a wygląda idealnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzorowałam się tym przepisem : http://taniecsmakow.blogspot.com/2012/07/sernik-z-musem-owocowym.html
      Zamiast musu polałam go rozpuszczoną czekoladą po upieczeniu :) Schłodzić w lodówce.

      Usuń
  17. Muszę zrobic domową granolę, koniecznie :)
    PS. Fajną masz tą miseczkę :d

    OdpowiedzUsuń
  18. Pyszne śniadanie i pozytywne nastawienie, to jest to ^^

    OdpowiedzUsuń
  19. popatrzylam i teraz mam smaka!

    OdpowiedzUsuń
  20. Lecę do Anglii :)
    i super masz miseczkę :D

    OdpowiedzUsuń
  21. W łóżku najlepiej smakuje:D

    OdpowiedzUsuń
  22. Same pyszności w tej miseczce. I przyznam, że bardzo zaciekawiłaś mnie tym masłem kokosowym. Koniecznie muszę spróbować. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. ale Ci fajnie, od lipca też muszę korzystać z wakacji :))
    Tyle pyszności z samego rana <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Śniadanie pyszne jak zawsze, ale miseczka mega:)

    OdpowiedzUsuń