sobota, 15 lutego 2014

699. Kokosowe ptasie mleczko!







kokosowe, owsiane ptasie mleczko z gorzką czekoladą i borówkami


Jakie to było przepyszne <3 STO razy lepsze od zwykłego, kupnego ptasiego mleczka! I jakie sycące! Porcja wychodzi spora, ale też niepozorna- a ledwo co dałam radę :D Chrupiąca czekolada w środku i słodycz z borówek zgrały się idealnie w kokosowym 'musie'. Inspirowałam się TYM przepisem. I jeszcze wiele do wypróbowania :) Od siebie dodałam gorzką czekoladę w środek. Polecam :)

EDIT: Moja skleroza.. Chciałam podziękować wszystkim z osobna za wczorajsze słowa! Nie wiecie ile siły i motywacji dodały mi do dalszego działania :) Z radością i bananem na twarzy czytałam każdy komentarz :D Jesteście kochane :) 

20 komentarzy:

  1. Przypomniałaś mi o nim, dziękiiiii! :) U mnie też dzisiaj z borówkami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja wczoraj kupne Milki wcinałam.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Robiłam również opierając się na tym przepisie, tylko ze borówki wrzuciłam do środka. :) Potwierdzam, przepyszny!

    OdpowiedzUsuń
  4. o tak, to śniadanie jest bardzo-bardzo sycące (a niepozorne takie!)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale puszek! Aż prosi się aby wbić w nią łyżeczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wygrałaś tym śniadaniem dzisiaj!! <3 następnym razem poproszę porcję dla mnie - idealne jest i kokosowe !! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda bardzo delikatnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mmm jakie wspaniałe połączenie smaków! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale boskie wydanie owsianki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a mąka kokosowa, która się opłaca żeby ją kupić jest w Kuchniach Świata za 20 zł :)

      Usuń
    2. O dzięki, jest u mnie chyba ten sklep, ale myślałam, że to restauracja :D Muszę się wybrać!

      Usuń
  10. o, jadłam je ostatnio i zachwycałam się tą delikatnością i puszystością, cudeńko!

    OdpowiedzUsuń
  11. też zdecydowanie wolę takie ptasie mleczko od kupnego, którego akurat nigdy nie znosiłam ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. oto kolejna rzecz , którą muszę spróbować.
    Wygląda cudownie i ta konsystencja musu - bajeczna !

    OdpowiedzUsuń
  13. JAKIE PUSZYSTE <3 rozpłynęłam się

    OdpowiedzUsuń
  14. Wygląda baaaardzo zachęcająco i zapewne w smaku jest równie świetne ! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. A gdzie jest ten przpis. Nie mogę go odnaleźć

    OdpowiedzUsuń