poniedziałek, 24 lutego 2014

707. + pomysł na zdrowy i sycący obiad




 płatki ryżowe i jaglane z serkiem wiejskim, ubitym białkiem i prażonymi wiórkami kokosowymi 


Gotowane na wodzie i mleku kokosowym, później dolałam jeszcze trochę zwykłego. Płatki ryżowe, jaglane i resztka owsianych + siemię lniane, ziarenka chia. Zdjęłam z gazu, wymieszałam z serkiem wiejskim, miodem, a następnie delikatnie z ubitym białkiem. Uwielbiam takie śniadania- sycące i przepyszne!
Muszę znowu kupić płatki owsiane, bo dzisiaj zużyłam resztkę. Szkoda, że nie kosztują tyle co zwykłe.. ;<

Dzisiaj mały bonus! Na tygodniu zrobiłam na obiad indyka z cieciorką w sosie pomidorowym ( pomidory z puszki, przecier, troszkę ketchupu i przyprawy )- przepyszny i sycący! Podałam z brązowym ryżem :) 




24 komentarze:

  1. zapomniane przeze mnie zupełnie te płatki ostatnio! nadrobić muszę jakoś :D

    OdpowiedzUsuń
  2. pyszności, i obiad i śniadanie w sam raz dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bez indyka to taki mój awaryjny fast-food, jak wracam ze szkoły i chce się czegoś na ciepło. tylko ryż biały, żeby jeszcze szybciej było ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Płatki wyglądają bardzo delikatnie :) !

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny obiad, lubię takie smaki;)

    OdpowiedzUsuń
  6. taki delikatnie to wszystko wygląda :) i te prażone wiórki kokosowe <3

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja taki sos na szybko robię do makaronu, tylko,że z kurczakiem :) Zawsze wychodzi inaczej i zawsze smakuje :D

    OdpowiedzUsuń
  8. zawsze jak patrzę na te twoje pyszne śniadania i obiady od razu robię się głodna :D jak zawsze smacznie!! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sie wyraże teraz.. prze ZAJEBISTY blog :D ale miałabym proźbę dodawaj więcej propozycji obiadowych jeśli możesz wraz z przepisami :) i mam pytanie co sądzisz o insanity bo wyczytałam dość dawno że zaczełaś ?:)
    I druga proźba mogłabyś podać przykład jakiegoś posilku przedtreningowego ?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak miło! :D Dziękuję! :)
      Postaram się wrzucać pomysły obiadowe, jak tylko będzie się nadawało w miarę fotogenicznie :) I będę miała czas i możliwość pyknięcia fotki ;)
      Tak robię insanity, tzn, robiłam co drugi trzeci dzień. Teraz trochę rzadziej, ale polecam, niezły wycisk! Ja ćwiczę też siłowo i wykonuje inne aeroby dlatego codziennie nie robiłam insanity, ale lubię czasem włączyć, nawet bardzo :)
      Posiłek przedtreningowy, hmm, ważne jest żeby był w miarę lekki, ale też sycący. Zależy czy jest to drugie śniadanie czy obiad. Jeśli np. ćwiczysz po obiedzie, to warto odczekać ok. 2,5 h, żeby podczas ćwiczeń nic nie przeszkadzało ;) Posiłek musi zawierać źródło węglowodanów złożonych- np. razowe pieczywo, makarony, ryż brązowy, kasze do tego białko- jajka, mięso, ryby oraz warzywa, jakiś owoc. Można zrobić koktajl- np. maślanka, trochę odżywki białkowej- jeśli używasz + jakieś owoce. Kanapki z razowca z szynką- jakąś chudą albo najlepiej z domową pieczenią, jajkiem i warzywami. Pomysłów jest sporo, ale na po prostu staraj się, aby był to pełnowartościowy posiłek :) Dzisiejsze śniadanie też nadaje się na przedtreningowe, oraz wiele innych ;)

      Usuń
  10. wpraszam się na obiad! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam z ubitym białkiem..<3

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak gdzieś widzę słowo 'indyk', to automatycznie zapala mi się kontrolka w głowie: 'to jest dobre!':)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak zrobiłaś kokosowy- twarożkowy krem owsiany ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podałam w komentarzu pod wczorajszym wpisem.

      Usuń
  14. Jakiś czas temu podawałas w komentarzach przepis na ryż chyba czekoladowy... mogłabys dodac go do zakłądki przepisy? Z góry dziękuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak podawałam w komentarzu to proszę poszukać i skorzystać, nie musi być w zakładce, ale może dodam na dniach, najszybciej jutro ;)

      Usuń
  15. taki obiad to ja bym mógł codziennie jeść :D

    OdpowiedzUsuń
  16. hm.. jak płatki owsiane nie kosztują tyle, co zwykłe? Nie rozumiem?
    Ale śniadaniem i obiadem to mnie dzisiaj zachwyciłaś! :) Pyszne połączenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo te były bezglutenowe :) Są dużo droższe niż te bez certyfikatu ;)

      Usuń
  17. co jadasz na 2 śniadanie? może jakaś propozycja?:) byłabym wdzieczna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to różnie, na prawdę, zależy na co mam ochotę. Np. kanapka z sałatą, szynką, jajkiem na twardo/ sadzonym + warzywa, np. ogórek do tego trochę jogurtu z domową granolą lub w zamian dwie takie kanapki. Koktajle na bazie jogurtu lub maślanki z owocami, czasem z dodatkiem odżywki białkowej. Serek wiejski + dodatki. :)

      Usuń