środa, 12 czerwca 2013

481.


omlet biszkoptowy z serkiem homogenizowanym i domowym dżemem truskawkowym, koktajl ( szpinak, banan, truskawki, mleko, miód )



Tak, wiem, że kolor koktajlu jest 'zadziwiający'.. Zostałam uświadomiona przez tatę, który zapytał co to, a nawet bał się spróbować :D Wiele traci, takie jest moje zdanie :) Wyglądem nie zachęca, ale jest przepyszny. To chyba przez połączenie szpinaku z truskawkami, które już się kończyły, dlatego nie mogłam dać ich więcej. Jajka też się kończą ( ciociu nadjeżdżaj z wiejskimi jajkami, bo nie przeżyję! :D ). 
Pogoda mnie dobija. Nie chcę upałów, ale słońce, bez deszczu, proszę! :>

PS. Nie ma to jak wstać po 4 nad ranem i być w miarę wyspaną, zejść na dół zjeść kawałek sernika zagryzionego jabłkiem, poszperać po internecie i znowu zasnąć na ładne dwie godzinki ^^. Aż sama się zdziwiłam :)

27 komentarzy:

  1. Intrygujący ten koktajl :D Przyznam się nieśmiało, że nigdy nie próbowała takiego ze szpinakiem :< Muszę dzisiaj zrobic :D

    OdpowiedzUsuń
  2. szalony ten koktajl.. nie wiem czy bym się odważyła :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba robię dziś takiego biszkopcika na drugie śniadanie ;)
    Ja tam na taki koktajl się odważyła bez dwóch zdań ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wygląd się liczy, a smak więc jeśli Tobie smakował to najważniejsze :-)
    Dziś chyba była jakaś pełnia księżyca czy Bóg wie co bo ja też nie mogłam spać od 1:30 do 3:30 :<

    OdpowiedzUsuń
  5. Cóż... nie zawsze smak idzie w parze z wyglądem - przekonałam się o tym nie raz i już się nawet bardzo nie wysilam robiąc zdjęcia - to i tak nic nie da, będzie brzydkie trudno xd ale liczy się smak <3


    PS. nominowałam Cię do Liebster Bloga :>

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzeczywiście, kolor koktajlu ciekawy :D
    A biszkoptowy najlepszy ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też tak często mam, że wstanę wcześnie, coś zjem i pójdę spać :D A ja tam bym wypiła ten koktajl, bo ciekawa jestem, który smak się najbardziej przebija ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny ten koktajl :) a u mnie na monitorze nawet nieźle wygląda:)
    może to przez to Słońce za oknem :)?

    OdpowiedzUsuń
  9. jak ze szpinakiem i truskawkami to biorę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja bym chyba tak nie umiała, jak się zbudzę wcześnie rano i już podejmę wyzwanie zjedzenia czegokolwiek, to włącza mi się smak, a wyłącza spanie, opcja 'day' zostaje uruchomiona i nici ze snu:D

    OdpowiedzUsuń
  11. koktajl i tak bym wypiła :D musiał być pyszny ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Omlet i koktajl to świetny śniadaniowy (i nie tylko ^^) zestaw :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ohh dlaczego mój omlet nigdy nie wygląda tak pięknie :c

    OdpowiedzUsuń
  14. myślałam, że to kakao! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Poproszę ten koktajl na już! Obecnie pije trzecią kawę z rzędu i powiem Ci, że humor poprawił się tylko odrobinkę. Może taki koktajl dał by radę...
    Dawno nie jadłam omletu. Może jutro?:)

    OdpowiedzUsuń
  16. kolor koktajlu nie zacheca ^^ to fakt ale omlet wyglada jak z bajki !

    OdpowiedzUsuń
  17. Porywam ten zestaw! :) Pyszny, zdrowy, a do tego całkiem ładnie się prezentuje. Ten koktajl wygląda jak czekoladowy milkshake, tylko o wiele zdrowszy i nawet lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. nie ważne jaki kolor, ważne jaki smak - samo zdrowie, pychota !! i puszysty omlet ,mniam <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Haha z tym wstawaniem to robię tak samo co niestety cholernie irytuje moją mamę no ale co ja poradzę :D
    Pyszny biszkopt !

    OdpowiedzUsuń
  20. to nie jest koktajl kakaowy?! nie ma tam kakao? jesteś pewna? nie wierzę! :D
    porywam Ci omlet!

    OdpowiedzUsuń
  21. Też miałam dziś rano omlet! Tylko że owsiany :) Polecam, nie wiem, czy jadłaś :)
    A jajeczka od szczęśliwych wiejskich kurek są najlepsze! Tylko takie jem!

    OdpowiedzUsuń
  22. Mojego tatę też przeraża koktajl z dodatkiem spzinaku i nigdy nie miał odwagi go spróbować;) A ja go uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Co do tej miseczki to też zauważyłam,że mamy takie same;) Też wyhaczyłaś ją w Pepco?:P

    OdpowiedzUsuń