piątek, 31 sierpnia 2012

199.








cynamonowe tosty francuskie z syropem klonowym, słodkim twarożkiem ( z miodem ) z chałwą, jagodami i jeżynami, kawa


Twarożek? Z chałwą? Było przepyszne... Może dlatego, że uwielbiam chałwę, to połączenie na prawdę  baardzo mi smakowało. ;)
Wczorajsze 'zakończenie wakacji', mogło być, chociaż ostatnio było dużo lepiej ;) A i dziękuję za otagowanie na pewno odpowiem jutro, to już będzie 200 post, a dzisiaj nie mam już czasu, zbieram się i lecę po książki, na miasto :P Nie chcę ich, za szybko...ale co zrobić... 

34 komentarze:

  1. Chałwa *-* jak ja dawno jej nie jadłam

    OdpowiedzUsuń
  2. Twarożek z chałwą, apetycznie. :) Uwielbiam tosty francuskie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje sniadanie musialo byc obledne! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak z chałwą to musiało by mi smakować.

    OdpowiedzUsuń
  5. To śniadanie wygląda idealnie <3

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajne tosty ;) jak ja dawno nie jadłam chałwy ,szczerze to nie przepadam za nią ,ale kawałek bym zjadła ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Idealne śniadanko, słodkie! :D
    Kiedy ja ostatnio jadłam tosty francuskie? :o

    OdpowiedzUsuń
  8. twarożek z chałwą musi być pyszny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. A co to za pyszności u Ciebie? Mniam, mniam <3

    OdpowiedzUsuń
  10. przepyszne śniadanie :) nie pogardzilabym takim !

    OdpowiedzUsuń
  11. Wieki nie jadłam chałwy! Pyszne śniadanko ;).

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak Ty to robisz, że jesz tak mega królewskie śniadania i ciągle jesteś chudzieńka!? Zazdroszczę :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Przypomniałaś mi o istnieniu chałwy. Już wiem co znajdzie się w moim koszyku przy najbliższych zakupach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę spróbować twarożku z chałwą! Brzmi pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. mi też smakuje połączenie chałwy z twrożkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz świetny talerzyk:)
    Nigdy nie jadłam jeszcze takich tostów:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ostatnio też zasmakowałam w chałwie ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja mam połowę...
    Chcę te tosty!;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Znowu rozpusta:) Przepyszne śniadanko!

    OdpowiedzUsuń
  20. Istna śniadaniowa rozpusta. Kocham chałwę :D

    OdpowiedzUsuń
  21. No to jubileusz jutro! A ja dziś jadłam lody z chałwą, i chętnie bym posmakowała twojego połączenia! :>

    OdpowiedzUsuń
  22. Najpierw myślałam, że to przypalone serniczki :D Super pomysł, przepysznie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zostałaś prze ze mnie otagowana
    we wpisie:) http://schokoladeinspirationen.blogspot.com/2012/08/pare-sow-o-mnie.html

    OdpowiedzUsuń
  24. przepysznie to wygląda ; D . Nie przepadam za chałową ale z tymi dodatkami może smakować obłędnie ; D .
    - admin stylówki ; )

    OdpowiedzUsuń
  25. widelczyk z hello kitty <3
    i pod tymi pysznościami doglą∂am się cudownego talerza!

    a chałwy z twarożkiem nigdy nie jadłam..:)

    OdpowiedzUsuń
  26. fanką chałwy nie jestem, za to chętnie porwałabym Ci te jagódki, u mnie śladu już po nich od dawna nie ma:<
    a co do czekolad i innych niemieckich produktów to mówiłam serio, od października będę miała do nich codziennie dostęp, a wysyłac mogę po polskiej stronie:D

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudnie wygląda to śniadanko, a ja tak dawno nie jadłam tostów francuskich ... ^^

    OdpowiedzUsuń