czwartek, 16 sierpnia 2012

184.





nocna owsianka w słoiku po maśle orzechowym ze startym jabłkiem, cynamonem, orzechami włoskimi, mrożonym bananem i posypką bananową z fantasi


Wiadomo, że połączenie masła orzechowego z bananem czy jabłkiem jest pyszne... więc dlaczego by nie połączyć tego w jednym? Było pyszne. ;) Dobrze, że mam jeszcze jeden słoik... ten został wyczyszczony, nie zostało w nim ani śladu po maśle. 
Zaraz zabieram się za drożdżowe wypieki, oczekując na przyjaciółkę :) No... zobaczmy jak to będzie ;) Ściskam :*

30 komentarzy:

  1. ta posypka bananowa jest genialna :3 Że też nigdy nie wpadłam na taki pomysł. Boskie śniadanie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Na ile wystarcza Ci słoiczek:D?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmmm ten akurat kupiłam w tydzień amerykański, ale miałam jeszcze wcześniej otwarte masełko, więc dokładnie nie wiem ile przetrwało ;)

      Usuń
  3. Masło orzechowe z bananem to tak samo idealne połączenie jak jabłko z cynamonem czy banan z kakao więc z pewnością całość smakowała obłędnie :) Jak Twoje wypieki będą gotowe to może zechcesz się ze mną podzielić? :D

    OdpowiedzUsuń
  4. nasze owsianki bardzo podobne ;p ale twoja w słoiku po maśle ,mniam <3 I love it !

    OdpowiedzUsuń
  5. o, rzeczywiście, oba połączenia są genialne, więc dlaczego nie połączyc by tego w jedną całośc:D
    a co to za posypka?:>

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale słodko:) Ale banana zjem ze wszystkim:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta bananowa Fantasia to jakaś nowość? Bo nie pamiętam, żebym taką jadła... :)
    Połączenie tych wszystkich smaków musiało być pyszne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. u mnie też się niiedługo szykuje:D pycha:)

    OdpowiedzUsuń
  9. muszę w końcu zrobić taką owsiankę w słoiku, bo na razie to je tylko oglądam na blogach, a ślinka cieknie coraz bardziej;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ooo takie owsianki mogłabym jadać dzień i noc :D
    Pierwsze słyszę o tej posypce, może spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Owsianka pyszna, ale je się z przyjaciółką na coś drożdżowego wpraszam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Te bananowe chrupki mnie urzekły *-* Pyszne śniadanko!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ukradnę Ci ten słoik jak nic! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cud, miód i orzeszki <3 :DD
    Też zamierzam dzisiaj coś upiec, ale zobaczę co z tego będzie, bo jak na razie nie mam żadnego pomysłu :))

    OdpowiedzUsuń
  15. o właśnie! świetne połączenie :-) ta owsianka musiała być obłędna w smaku <3 tyle pyszności w jednym słoiczku! ^^

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam słoiczkowe owsianki :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajna ta posypka :) Nie widziałam jeszcze takiej fantazji

    OdpowiedzUsuń
  18. W słoiku po maśle orzechowym najlepsza, i jeszcze z bananem- pycha :D

    OdpowiedzUsuń
  19. słoiczek pełen przyszności po same brzegi

    OdpowiedzUsuń
  20. najlepsze połączenie na świecie!
    na początku myslałam że ta posypka to nerkowce, ale kolor mi nie pasował ;p

    OdpowiedzUsuń
  21. Ta posypka wygląda genialnie! no i moja ukochana owsianka w słoiczku po maśle :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ta bananowa posypka to wygląda jak małe robaczki ? czy to coś innego ?

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny słój pyszności! ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Genialnie wygląda i bajeczne połączenie składników ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Musze przestawić się na te owsianki nocne:P

    OdpowiedzUsuń