piątek, 17 sierpnia 2012

185.






kawałki drożdżowego ciasta ze śliwkami i kruszonką ( więcej niż na zdjęciu ), kawa 




Rano nie zdążyłam... leciałyśmy szybko na autobus i basen... po kawałkach drożdżowego ciasta ;)) Wyszło takie jak chciałam, puszyste, mięciutkie, jestem zadowolona i już nie mam obawy przed drożdżami, będę robiła częściej :D Potem małe zakupy i przysmak grycana ;) 
Nawet nie wiedziałam, że bieganie w towarzystwie jest takie przyjemne :) Od śmiania nie można złapać oddechu, a kilometry lecą jak oszalałe :) Dzisiaj powtórka, mam nadzieję, że się nie zgubimy.... a jutro przygotowania imienin... dużo pieczenia, cały dzień w kuchni :)  Lubię takie dni.


27 komentarzy:

  1. Cudne ciacho <3 Wieki nie jadłam... Ale mi narobiłaś apetytu.

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne Ci wyszło! *.* wpraszam się na kawałek! :D
    też lubie spędzać czas w kuchni! :-) co dobrego będziesz robić? :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam ciasto na śniadanie! Marzenie każdego dziecka... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam drożdżowe wypieki! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. koniecznie proszę o przepis :) wygląda przepysznie, a ta ilość kruszonki, mmm... ideał :)

    OdpowiedzUsuń
  6. o mamo, ile kruszonki<3 podziel się prooooszę:<

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak pysznie wygląda to ciasto *-* i ta kruszonka... <3

    OdpowiedzUsuń
  8. ciasto pyszniutkie , drożdżowe jest pyszne i na prawdę Ci fajnie wyszło ,tylko poślij mi kawałek to ocenię smak ,hehe ,mniam <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Koooocham drożdżowe ze śliwkami :)

    OdpowiedzUsuń
  10. To tak, jak ja, też lubię takie dni:)

    OdpowiedzUsuń
  11. ojejj, jak ja to uwielbiam!
    drożdżowe ciasto i to ze śliwkami!
    marzenie <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak smakowicie wygląda! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny talerzyk:)
    A ciasto smakowicie wygląda:P
    Ja niestety muszę zrobić chwilowa przerwę w pieczeniu ciast:D

    OdpowiedzUsuń
  14. Rzeczywiście ciasto wygląda na bardzo miękkie zarazem pyszne. Można prosić o kawałeczek? ;>
    Bieganie w towarzystwie jest znacznie przyjemniejsze niż samemu biec przed siebie i nie mieć do kogo się odezwać :) Dzień spędzony cały w kuchni dziś przypadł mi i od samego rana do późnego popołudnia nie opuściłam pomieszczenia jakim jest kuchnia na krok, ale również lubię takie dni (:

    OdpowiedzUsuń
  15. Mniam! Wyglada przepysznie. Mogę prosić o kawaleczek ? :D
    W dobrym towarzystwie zawsze jest przyjemnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. o jaaaa. nie ma nic lepszego niż ciacho drożdżowe z kruszonką! pycha!

    OdpowiedzUsuń
  17. To ciasto "chodzi" za mną już od paru dni :P

    OdpowiedzUsuń
  18. drożdżowe i więcej mi do szczescia nie trzeba <3

    OdpowiedzUsuń
  19. za drożdżowe dałabym się posiekać!

    OdpowiedzUsuń
  20. świetne ciasto, z chęcią bym ci ukradła kawałek :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja jak tylko mam odpowiednio dużo czasu robię coś drożdżowego! Uwielbiam zabawę tym ciastem jest tak fajnie czasami nieprzewidywalne! I takie smaczne!!:))):*** Ja jeżeli chodzi o bieganie to akurat wolę samotność własne przemyślenia walka z własnymi siłami itd ;D

    OdpowiedzUsuń
  22. oj ślinka cieknie na sam widok :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zachęciłaś mnie do biegania z drugą osobą, muszę choć raz tego spróbować. Bardzo ładny talerzyk : )

    OdpowiedzUsuń
  24. drożdżowe na śniadanie i dzień od razu wydaje się piękniejszy :)
    ps cudny talerzyk!

    OdpowiedzUsuń