środa, 1 sierpnia 2012

170.







jabłkowy wypiek owsiany z gorzką czekoladą, cynamonem, wiórkami kokosowymi i masłem orzechowym, kawa


Po wczorajszych 30 km rowerem, rano chciałam sobie 'dłużej' pospać i uznałam, że lepiej wyjdę na przebieżce po śniadaniu :) O ile pogoda pozwoli, a jak nie to coś się wymyśli... jak na razie mam ochotę wskoczyć do basenu :D .... Tak w ogóle mamy już sierpień, miesiąc ( trochę dłużej ) wakacji za nami, nie wiem jak ten czas tak błyskawicznie minął, gdzie on uciekł? Wiem jedno i mogę przyznać, że jestem zadowolona z tego miesiąca, z tego, że zaczęłam biegać, co przerodziło się w małe uzależnienie, choć nie jest jeszcze tak jakbym chciała, ale nic nie przychodzi ot tak i tak szybko, oraz z pokonywania coraz więcej kilometrów na rowerze, który równie uwielbiam, już trochę dłużej ;)) Jedynie mogłoby być więcej wyjazdów, ale zdecydowanie za rok na pewno będzie ich więcej, tak myślę... jak wszystko będzie dobrze :> 
Podsyłam Wam jeszcze linka ze zdarzenia, które widziałam na własne oczy i akurat przejeżdżałam tamtędy rowerem ( to akurat rano ). http://www.mmlublin.pl/421507/2012/7/31/chwile-grozy-w-lublinie-zabojstwo-przy-kunickiego-wybuch-przy-kleeberga-zdjecia-wideo?category=naSygnale  masakra...

38 komentarzy:

  1. Uwielbiam te wypieki owsiane. :) A to zdarzenie... Straszne. Oglądałam niemiecką tv, same nudy, potem wchodzę na polskie strony i taka tragedia. Czasem ciężko zrozumieć ludzi.

    OdpowiedzUsuń
  2. musiało być przepyszne! przepis poproszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przepis:
      4 łyżki płatków owsianych, łyżka otrębów, łyżka wiórek kokosowych, szczypta proszku do pieczenia, trochę cynamonu, łyżeczka cukru trzcinowego( według uznania, można więcej lub mnie lub zastąpić innym słodzikiem) - wymieszać. Jabłko zetrzeć na drobnej tarce, dodać łyżkę mleka i wody. Połączyć składniki i przełożyć do małego naczynka do zapiekania. Piec w 180st., u mnie ok. 30 min. ;)

      Usuń
    2. a i dodać kawałki gorzkiej czekolady (można pominąć).

      Usuń
    3. A ja miałam prosić o przepis na to cudo :D

      Usuń
  3. śniadanie znakomite , muszę wypróbować taki wypiek szczególnie ,ze jest z jabłuszkiem ;*
    a zdarzenie masakra ...

    OdpowiedzUsuń
  4. Nic nie słyszłam o tym wybuchu...

    A wypieku musze spróbować:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi wypieki owsiane nie wychodzą tak ładnie jak tobie, zazdroszczę! :)
    Ach, tobie został tylko miesiąc wakacji;p Ja się troche dłużej poobijam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. w jakim naczyniu piekłaś to cudo ?

    OdpowiedzUsuń
  7. Slyszalam o tym w radio...straszne.

    Jak z masłem orzechowym to biorę w ciemno ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. mniaam, to masełko orzechowe na wierzchu wygląda pysznie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam pojedynczą foremkę z pepco ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wygląda, pysznie podane, porywam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ ten wypiek wygląda kusząco!

    OdpowiedzUsuń
  12. swietnie wyglada ten wypiek! jeszcze w towarzystwie tych jablek :-) pycha! jak go zrobilas?:-)
    o matko..az serce boli jak sie czyta o takich rzeczach..eh..okropna tragedia..:-(

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale super wyglada ten wypiek! Zrobie napewno :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ile ważysz?
    świetnie wyglądasz;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. długo się nie ważyłam, nie chcę sugerować się cyferkami ;P

      Usuń
  15. przed blendowaiem wkładam jogurt naturalny jeszcze na jakieś 30 min do zamrazarki, potem miksuje z mrożonymi owocami i znowu siup to zamrażarki na 30 mi;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też się zastanawiam gdzie mój lipiec xdd

    A wypiek z chęcią wypróbuję :D

    OdpowiedzUsuń
  17. mniam, owsiane wypieki są pyszne! a jeszcze do tego jabłko i masełko, cudo<3

    OdpowiedzUsuń
  18. obłędnie to wygląda ;D
    a na początku twojej przygody z bieganiem, ile byłaś w stanie najdłużej przebiec?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na początku bez zatrzymywania ok. 20 min., raz nawet udało mi się 40 min- ale dystans był słaby i małe zatrzymania ;)

      Usuń
  19. smakowicie to wygląda, lubię takie jabłkowe śniadania :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowne śniadanie! <3

    OdpowiedzUsuń
  21. właśnie na coś takiego mam ochotę! owsiankę z pieca :)

    OdpowiedzUsuń
  22. a czy właśnie przez bieganie, zauważyłaś poprawę wyglądu swojego ciała?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ogólnie sporo się ruszam, nie jest to tylko bieganie, ale tak, jak zaczęłam biegać, skóra zrobiła się bardziej jędrna, nie trwa to jeszcze zbyt długo, dlatego czekam na większe efekty, bardziej zarysowane mięśnie- ale bez przesady ;) ale polecam, nawet dla samego, lepszego samopoczucia :)

      Usuń
  23. Super, że zaczęłaś biegać, to podobno rzeczywiście uzależnia, ale jest to zdrowy nałóg:)

    OdpowiedzUsuń
  24. No właśnie, za nami już połowa wakacji... Podaj mi przepis na to owsiankowe cudo, gdybyś mogła :)

    OdpowiedzUsuń