środa, 29 sierpnia 2012

196. i 197.



pełnoziarniste naleśniki z prażonymi jabłkami, polane jogurtem greckim z masłem orzechowym i cynamonem

W końcu wyszły puszyste i nawet grube ( może nie widać, ale to były najlepsze dotychczasowe naleśniki :) )


grillowana pierś z kurczaka w przyprawie ( gyros i kurczak złocisty ) z duszonymi pieczarkami, pieczonymi ziemniaczkami w przyprawie do ziemniaków i sałatą z rzodkiewką i jogurtem


pełnoziarnisty makaron ze szpinakiem, piersią z kurczaka i fetą

Przepis:
1.makaron  (dowolny ) gotujemy al'dente
2. wcześniej umyty, świeży szpinak rwiemy na kawałki i podsmażamy na maśle z cebulką i czosnkiem ( ok. 2-3 ząbki )
3. na oddzielnej patelni smażymy pierś z kurczaka w dowolnej przyprawie, gdy będzie gotowa dodajemy do szpinaku.
4. fetę kroimy w kostkę dodajemy do kurczaka i szpinaku
5. dodajemy łyżkę śmietany/ gęstego jogurtu i mieszamy
6. wsypujemy makaron na patelnię, dokładnie mieszamy i zajadamy :)

pieczona makrela i ziemniaczki z surówką z białej kapusty i marchewki

1. makrelę upiekłam w przyprawie do ryb
2. ziemniaczki kroję w łódeczki, mieszam w misce z przyprawą do ziemniaków i odrobiną oliwy, piekę ok. 35 min. w piekarniku

Postanowiłam dodać propozycje obiadowe, gdyż przez te 2 dni nie miałam możliwości robić zdjęć śniadaniom :) Mam nadzieję, że się przydadzą, uwielbiam te dania i polecam :) W razie pytań odpowiem w komentarzu :)

29 komentarzy:

  1. Ale pyszne jedzonko. :) Te naleśniki, mm... A wiesz, że to jeden z moich ulubionych makaronów, tak btw? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż mi zrobiłyście ochotę na taki makaron.
      Dzisiaj już do obiedzie jestem, ale nic straconego ;).

      Usuń
  2. naleśniki wyglądają przepysznie ,uwielbiam połączenie cynamonu i jabłek <3
    dania równie pyszne ,makaron ze szpinakiem i kurczakiem ,mniam !

    OdpowiedzUsuń
  3. Jednak najbardziej podobają mi się te naleśniki:))
    Powiem szczerze ,że zawsze się udają.
    Robiłam dzisiaj omlet biszkoptowy
    Pierwszy i chyba ostatni raz..
    Przeczuwałam ,że coś mi się nie uda..:D
    Ale spróbowałam.. i klapa.. całkowicie mi opadł.. wyszedł taki kluch. :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie naleśniki :) Prażone jabłko...poezja!

    OdpowiedzUsuń
  5. Same pyszności! Naleśniki prze-genialne! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. a przepis na naleśniki można? :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmm, trudne pytanie, bo ciasto na naleśniki robię na oko... nie jestem w stanie podać, ale na pewno na internecie będą jakieś proporcje, ciasto wyszło gęstsze niż zwykle :) mogę powiedzieć że dodaję jajka ( ok.2 ), mąkę, mleko i cukier ;)

      Usuń
  7. ile smakołyków *.*
    naleśniki wyglądają nieziemsko,zresztą jak cała reszta :D
    ale bym zjadła takiego kurczaka z pieczarkami!

    OdpowiedzUsuń
  8. A już myślałam, że jadłaś na śniadanie obiad:))

    OdpowiedzUsuń
  9. też jestem fanką makaronu ze szpinakiem, fetą i kurczakiem, od tego dania zaczęło się w ogóle moje uwielbienie do szpinaku:D
    śliczne Ci te naleśniki wyszły<3

    OdpowiedzUsuń
  10. Naleśniki, zrób mi takie, proszę!. Ale jeszcze proszę twarożek do tego;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Naleśniki prezentują się faktycznie rewelacyjnie. Pięknie podane. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepyszne dania, zjadłabym wszystko co do ostatniego okruszka :) Te ziemniaczki, i naleśniki z jabłkiem i cynamonem, mniam!

    OdpowiedzUsuń
  13. ja to jestem jednak słodkolubna i wybieram nalesniczki :D

    OdpowiedzUsuń
  14. tyle pyszności w jednym poście? jak możesz... :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Naleśniczki z masłem orzechowym...sprawiłaś, że zgłodniałam tymi zdjęciami. trening czyni mistrza i teraz naleśniki będą Ci wychodziły coraz to lepiej ;-)
    PS Mój ulubiony makaron..pełnoziarnisty.

    OdpowiedzUsuń
  16. Grillowana pierś z kurczaka, pieczone ziemniaczki, makrela, wszystko, co lubię ! I tak ładnie u Cb wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. nalesniki pierwsza klasa <3
    i obiady tak samo! wszystko pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ile dań i jak ładnie podane ! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Te naleśniki wyglądają jak z najlepszej naleśnikarni :D
    A te obiady - pycha :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jakie świetne naleśniki *-*. Porywam wszystkie 3! ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. i jak dobra taka makrela pieczona? jeszcze chyba takiej nie jadłam...ładnie skomponowane masz posiłki:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powiedziałabym nawet, że przepyszna :) polecam!

      Usuń
  22. Ja wczoraj też robiłam naleśniki i również wyszły genialne!:)) a na dzisiaj zabiarm od Ciebie makaron ze szpinakiem!:DDD

    OdpowiedzUsuń