niedziela, 12 sierpnia 2012

180.


zaległy McFlurry Magnum z migdałami
dzisiaj śniadanie u koleżanki: płatki kukurydziane i chocapic z mlekiem


Wczorajsza impreza brak słów... było genialnie! Za tydzień powtórka? Oby ;)) Trzeba korzystać póki ostatnie dni wakacji. Cały czas taniec taniec taniec... moje noogi :D Fajnie jest potem kłaść się spać o 5 rano, gdy robi się już widno, a P. babcia idzie do pracy ;P Tak, nocowałam u przyjaciółki ( dlatego brak zdjęcia ), wstałyśmy o 13... Śniadanie i na autobus do domu ;P Teraz już odpoczywam ;) Miłego dnia!


EDIT: zapomniałam o tagu już odpowiadam! :D Zaproszona zostałam przez GrowingUp, za co serdecznie dziękuję! ;*
1.    Ulubiony serial?
Przepis na życie i Rodzinka.pl ;)
2.    Gdzie spędziłabyś swoje wymarzone wakacje?
Hiszpania, oraz marzy mi się jakaś tropikalna wyspa :)
3.    Gdybyś miała wybierać: mieć grupkę fajnych znajomych czy jedną najlepszą przyjaciółkę?
 Najlepszą przyjaciółkę!
4.    Wpadasz w histerię, gdy...
Jestem na wysokości... lęk.
5.    Co chciałabyś w sobie zmienić?
Zdecydowanie mniej się stresować!
6.    Jesteś od czegoś uzależniona?                          
Sport, śniadania, masło orzechowe... :)
7.    Ulubione danie?
Hmmm jest ich mnóstwo, ale na pewno pierogi ( ruskie oraz z jagodami ), wszelkie makarony i dania z ryżem.
8.    Z czego nie mogłabyś nigdy zrezygnować?
Z przyjemności... :)
9.    Lubisz siebie?                                                  
Zależy kiedy :)
10.  Jakie są Twoje ulubione zespoły muzyczne?
Nie mam ulubionych zespołów. 
11.  Jak wyobrażasz sobie swoje życie za 10 lat?
Z pełną rodziną, przyjaciółmi w domu z ogrodem i najlepiej z basenem :)

19 komentarzy:

  1. no po letnich imprezach, gdy szybko robi się jasno, dziwnie kładzie się spać ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. widząc zdjęcie pomyślałam, że jadłaś McFlurry na śniadanie, to też byłby dobry pomysł:D

    OdpowiedzUsuń
  3. to zazdroszcze super zabawy ;)
    McFlurry ,jak ja dawno ich nie jadłam ...

    OdpowiedzUsuń
  4. No to poszalałaś... :P Zjadłabym z ogromną chęcią takiego McFlurry *-*

    OdpowiedzUsuń
  5. McFlurry Magnum...to musiało genialnie smakowac ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. McFlurry - jaką ja mam ochotę na lody :D A takie śniadanko jakie dziś jadłaś musiało świetnie smakować, zwłaszcza w towarzystwie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Magnum McFlurry, było mi przywieźć!;(

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaki świetny! Czemu Polska jest taka zacofana? :(

    OdpowiedzUsuń
  9. zazdroszcze McFlurry <3 i tego że potrafisz się bawić i cieszyć z życia...

    OdpowiedzUsuń
  10. Hohoho, ja też zaczęłam się uzależniać od masła orzechowego...

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. mcflurry? lód z mcdonalds z dodatkami, ten akurat z blanszowanymi migdałami.

      Usuń
  12. z migdalami <3 musial byc pysznyyy! chce go, chce! *.*
    super, ze impreza sie udala! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. ale dawno nie jadłam tych lodów..!

    OdpowiedzUsuń
  14. McFlurry i tak moim zdaniem najlepszy jest z Lionem bądź chałwą, ale w sumie nie ważne jakie dodatki, ważne, że jest to McFlurry :)
    Fajnie, że się świetnie bawiłaś. Trzeba korzystać z ostatnich tygodni wakacji (:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie póki co z lionem też jest na prowadzeniu :) teraz czas spróbować z chałwą :)

      Usuń
  15. uuu to ja się wpraszam na ten basen :D kusicie tymi mcflurry, ale dla mnie o wiele za słodkie te lody są .. :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Co za pyszność! ;)

    OdpowiedzUsuń