czwartek, 30 sierpnia 2012

198.





płatki ryżowe na mleku sojowym z budyniem waniliowym, gruszką, malinami i milką oreo <3, kawa z mlekiem sojowym


Płatki ryżowe na budyniu z TĄ <3 czekoladą to był strzał w dziesiątkę! Uwielbiam ją, najlepsza czekolada jaką jadłam, szkoda, że w Polsce jeszcze takiej nie ma ;< Cudownie osłodziła mi poranek :) Samego oreo nie lubię, ale w czekoladzie, miodzio! :) Tak samo jak gruszki... te, z drzewa w ogródku, zerwane z samego rana, idąc po rosie na trawie, mogę jeść jedna za drugą, twarde i chrupiące- tak lubię wszystko co jest takie ;) I malinki prosto z krzaczka :) No dobra dobra, rozmarzyłam się ;) 
Wakacje mijają, zaraz już będziemy spieszyć się do szkoły i siedzieć w książkach... szkoda, ale na pewno to były pełne sukcesów wakacje i będę je miło wspominać, mimo, że wyjazdów nie było za wiele :) Ale może małe podsumowanie w niedzielę ;) 

33 komentarze:

  1. Rozpływam się nad Twoim sniadaniem jak ten paseczek czekolady <3 Pyszności...

    OdpowiedzUsuń
  2. Najlepsza dla mnie to białą z orzechami Ritter<3. Ryżowe na budyniu?. Muszę przy okazji spróbować.

    Aaa może chcesz się wybać w sobotę z rana na pielgrzymkę, 30 km do WąwolnicyxD?. hahaha. Odbiło mi i idę z mamą, bo it ak się nudzimy a ją koleżanki namawiają;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O 7. jest msza w kościele gdzieś koło Tesco, a powrót autobusem samemu, czy coś, noto ja z mamą wracam, albo dziadek po nas przyjedzie, nie wiem;p

      Usuń
    2. Ze mną autobusem, czy coś;p

      Usuń
  3. Ojej *_* Zazdroszczę Ci tej czekolady, bardzo!
    Wyobrażam sobie jak pyszne musiały być te płatki z nią i świezymi owocami...mniam

    OdpowiedzUsuń
  4. MILKA OREO?! O MÓJ BOŻE!!! TAKIEGO WYNALAZKU JESZCZE NIE WIDZIAŁAM! <3
    PS zostałaś otagowana, zapraszam do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam gruszki prosto z drzewa (ewentualnie z ziemi :P). Pyszne śniadanie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Też nie przepadam za oreo ale o tej czekoladzie słyszałam sama superlatywy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Milk oreo musi być rewelacyjna <3

    OdpowiedzUsuń
  8. płatki ryżowe na budyniu?? dobry pomysł, wypróbuję
    :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Milka Oreo? *-* Też chcę! Jaka szkoda, że w Polsce jeszcze nie ma. Śniadanie wygląda genialnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też właśnie wcinam milkę, ale niestety o smaku czarnego bzu a nie ciasteczek :< Porywam miseczkę!!

    OdpowiedzUsuń
  11. ja tak zawsze rano, do śniadanka, zbieram maliny :) cudowne to jest!
    a ta czekolada, aaale bym chciała chociaż kawałeczek! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta rozpuszczona czekolada - mmm... pycha ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. nie ma to jak osłodzić sobie życie pyszną czekoladką ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Takie śniadanie to Ja mogłaby jeść codziennie. Płatki ryżowe z czekoladą z pewności świetnie smakowały.

    OdpowiedzUsuń
  15. zlinkowałam przepis na owsiane scramble w podpisie na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz jeszcze trochę tej czekolady? ;D
    Wygląda niebiańsko na tych płatkach ryżowych.

    OdpowiedzUsuń
  17. zazdroszczę ci tej czekolady z oreo :)
    ja (mimo wszystko) też będe miło wspominać te wakacje!

    OdpowiedzUsuń
  18. Podzielisz się tą czekoladą ?;P

    OdpowiedzUsuń
  19. ja właśnie też nie lubię Oreo i dlatego nie próbowałam tej czekolady, bo na wstępie ją przekreśliłam, ale widzę, że popełniłam błąd^^ jak się musiała roztapiac w tych płatkach,o mamo<3 jak za nią zatęsknisz to od października służę pomocą i mogę Ci wysyłac czekoladowe paczki:D

    OdpowiedzUsuń
  20. Ach, ten roztopiony rządek Milki wygląda przebosko *.*

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale masz fajną miseczkę<3
    A czekolada musiałabyć pyszna:)

    OdpowiedzUsuń
  22. ja kocham oreo, tej czekolady szukam wszędzie od miesięcy, gdzieś w Niemczech ją kupiłaś ?
    miseczka wygląda przesmacznie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. to nie fair, ja CHCĘ TĘ czekoladę! :P muszę wybrać się chyba do naszych niemieckich sąsiadów po jakieś słodyczowe zakupy ;p

    OdpowiedzUsuń
  24. otagowana przeze mnie na blogu ,zapraszam ;d

    OdpowiedzUsuń
  25. ojjjjj! Malinki i czekolada! Aaaaa nie mogę na to patrzeć bo mam ochotę na to!:PPP

    OdpowiedzUsuń