piątek, 10 sierpnia 2012

177. i 178.



wczorajsze : budyniowa owsianka o smaku waniliowym z kakaowymi płatkami Shreddies, migdałami i masłem orzechowym, kawa

na życzenie, parę osób pisało, żebym pokazała co kupiłam ;) nie lubię się chwalić, ale dla Was wszystko :> jest jeszcze trochę rzeczy spożywczych i ubrań, ale to chyba wystarczy :)


dzisiejsze : wieloziarniste grzanki z domowym dżemem jagodowym i truskawkowym, masłem orzechowym, pieczone jabłko ze słodkim twarożkiem z orzechami włoskimi, kawa

Już w domu. Nadal bez internetu, przyjechałam rowerem do taty do pracy :DChodzi jakby chciał a nie mógł, ale chociaż jest. Na szczęście dzisiaj przyjdą i zrobią nam w domu, mam nadzieję... Dotarliśmy ok. północy, więc nawet miałam czas się wyspać :) Było świetnie, kupiłam fajnych rzeczy, takich jak chciałam i mi się marzyły :) Wyjazd uważam jak najbardziej za udany. Chociaż wszędzie dobrze, ale w domu najlepiej :) Padłam na łóżko, brakowało mi go chyba najbardziej... no może na równo z psem ;)). Stęskniłam się, tak jak za bieganiem, więc po śniadaniu biegowe buty i do przodu. Niestety serce pod koniec jakoś dziwnie mi zakołatało i musiałam na chwilę zwolnić, przez co nie chcący wzięłam stop, a chciałam pauzę na chwilowe zatrzymanie <brawo>, a chciałam cay dystans, no cóż ale można dodać, tak bywa ;P Brakowało mi tego, oj brakowało.... tak jak masełka orzechowego, owsianki, i wogóle dużo rzeczy, więc teraz muszę nadrabiać :) Co do Niemiec zazdroszczę im tych wszystkich sklepów, tego wyboru i cen- dużo tańsze rzeczy przy dużo większych zarobkach... Miejmy nadzieję, że u nas się kiedyś zmieni. Dobra nie zanudzam o wyjeździe ;) Mały bonus na górze, część zakupów ;) Idę trochę do Waszych pyszności, nawet nie wiecie jak się stęskniłam, mam nadzieję, że uda mi się chociaż zobaczyć na tym powolnym transferze ;P Resztę jak naprawią mi w domu, pozdrawiam! ;*

33 komentarze:

  1. Milka Oreo :) i widzę znajome rzeczy z nanu nana ;D też rozważałam kupienie niektórych :)
    te płatki wyglądają świetnie i fajny pomysł z twarożkiem w jabłku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odwiedziłaś sklep NanuNana? ^_^ Stamtąd mam podobne miseczki i ten sam pojemnik na kawę, tylko zielony. A Twoje dzisiejsze śniadanie powala!

    OdpowiedzUsuń
  3. to faszerowane jabłko... mmm :)
    widzę, że udane zakupy były ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Oba śniadania pyszne :D A zakupy zrobiłaś wspaniałe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ojejku, swietne to jabłko ! :)) muszę zrobić :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę zakupów!
    Fajnie, ze wyjazd się udał ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. pieczone jabłka są wspaniałe! musze ich koniecznie spróbować z twarogiem :D
    ja też zazdroszcze wszystkim krajom zachodnim niskich cen żywności i większego wyboru ;d

    OdpowiedzUsuń
  8. oo jakie pyszne rzeczy masz, zazdroszczę : ]

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale bym chciała dostac taki pakuneczek :D

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam budyniowa owsianke!
    o mamusiu, ile pysznosci <3 i ile pieknych rzeczy! wspaniale zakupy! :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. PENTAX! Witam w klubie szczęśliwych posiadaczy! Jakim focisz?
    A te płatki, to myślałam że to prince polo! Oba śniadania pycha!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ile fajnych miseczek, jeej! :D I jakie cudaśne płatki ;>.

    OdpowiedzUsuń
  13. Miseczki, płatki, masło!.:D
    Było kupić płatki te Lion'a, chodzą za mną.
    Okej, to ja wpadam do Ciebie;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miałam kupić, ale mam jeszcze 3 inne paczki, więc już za dużo ;P następnym razem .

      Usuń
  14. mmm pieczone jabłko: widzę że zakupy udane:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale pyszności! Milka Oreo! <3 Kurde, wbije do Ciebie w nocy i Ci to wszystko ukradnę :P

    OdpowiedzUsuń
  16. same smakołyki pychotka !
    a dzisiejsze śniadanko boskie ;)
    oczywiście miseczki mi się też bardzo podobają <3

    OdpowiedzUsuń
  17. strasznie fajnie te płatki wyglądają. Smak też mają tak dobry jak prezencję ? :)

    OdpowiedzUsuń
  18. widzę, że zakupy udane :) i pyszne śniadanka w dodatku, mmm... :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie ma to jak zakupy!
    A brak internetu aaaajć boli ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Musiało być pyszne ;) Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śniadania oba super, zjadłabym wszystko, ale te zakupy! Naczynia prześliczne *.* i płatki, płatki :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Fantastyczne zakupy, a te płatki *-*
    O tak, home sweet home ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. kusisz strasznie tymi pysznościami :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Same słodkości kupiłaś *_* świetne są te płatki :)
    Grzanka z dżemem i masłem orzechowym, kusisz.. :<
    Lubię wyjazdy, ale zdecydowanie najbardziej lubię siedzieć w domu, spać w swoim łóżku i bawić się ze swoim psem.

    OdpowiedzUsuń
  25. wszędzie dobrze, ale w domu najlepiej! i śniadanko też pyszne domowe<3
    o, napisz potem jak Ci smakowały te Cookie Crisp, bo to te w kształcie tostów, tak?:D bo chodziłam chyba ze 3 miesiące i się im przyglądałam, a jeszcze nie kupiłam:D

    OdpowiedzUsuń
  26. Podobają mi się kubki :))

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale pyszności na tym czwartym zdjęciu :)

    OdpowiedzUsuń
  28. ale świetne zakupy! zazdroszczę tylu pyszności, a miseczki, kubeczki kapitalne:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Oj tak, za granicą zdecydowanie mają pyszności w niskich cenach <3
    Jak ja uwielbiam tą czekoladę Chateau! Moja mama kupuje w sklepie niemieckim <3

    Piękne to jabłuszko mm ^^

    OdpowiedzUsuń