sobota, 25 sierpnia 2012

193.




wegańskie brownie pancakes przełożone waniliowym serkiem homogenizowanym z masłem orzechowym, malinami i winogronami, kawa z mlekiem sojowym


Placuszki z przepisu od Kate :* Smakują jak brownie, tylko, że robi się błyskawicznie i są z patelni, polecam są przepyszne i mega kakaowe :) Nie żałuję, bo chciałam też grube naleśniki, ale te były warte ich wyrzeczenia :) Do następnej soboty... albo i na tygodniu, bo kto powiedział, że naleśniki mogą być tylko w sobotę na śniadanie? :>
A teraz pada pada i pada... trzeba coś wymyślić do wieczora, żeby się nie nudzić, a potem tańczymy :D


Naleśnikowa Sobota 2

36 komentarzy:

  1. Na zdjęciu wyglądają jak ciasteczka oreo :D. Musiały smakować przepysznie ;).

    OdpowiedzUsuń
  2. O, wegańskie brownie, i do tego jako PANCAKES? to zdecydowanie do mnie przemawia :D Lecę patrzeć na przepis i może jeszcze dziś je zrobię. Pyszne miałaś śniadanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądają uroczo i smacznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. naleśniki mogą byc każdego dnia i na każdy posiłek, są zbyt dobre, żeby ograniczac się tylko do sobotnich poranków:D Twoje dzisiejsze wyglądają cudownie, chętnie bym takie zjadła *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam brownie, więc te placuszki mnie bardzo kuszą :)
    co tańczysz? :d

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomimo ze jadłam już dziś pancakes to będę musiała zrobić jeszcze te.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne Klaudio! Pomysłowa z Ciebie kucharka:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Już dawno się zabieram za jakieś wegańskie placki, i ciągle mi nie po drodze! No ale jak patrze na te twoje, to czuję, że to się szybko zmieni! Wyglądają wyśmienicie!

    OdpowiedzUsuń
  9. coś genialnego! *.* mocno czekoladowe placuszki, to coś dla mnie! :) mistrzowskie śniadanie!

    OdpowiedzUsuń
  10. musiały być pyszne - takie czekoladowe, mmm... :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ile masełka! Obłędne śniadanie! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. wyglądają, jak góra ciasteczek :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ale super wyglądają! dodatki mega.

    OdpowiedzUsuń
  14. Musiały smakować obłędnie :D

    OdpowiedzUsuń
  15. placuszki musiały być pyszne ,mega kakaowe i jeszcze pyszne malinki <3

    OdpowiedzUsuń
  16. jakie cudo! zakochałam się w nich :D

    OdpowiedzUsuń
  17. fajne :) ja też mam dzisiaj w planie tańce wieczorowe :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudne placuszki. Te grubiutkie pancakes z pewnością się nie obrażą, że dziś z nich zrezygnowałaś. Nadrobisz w tygodniu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Woow. Pysznie wyglądają te przekładańce :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Placki z masłem orzechowym i poranek staje się doskonały :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Brownie placuszkowe? Z pewnością spróbuję :)
    Wyglądają pysznie!

    OdpowiedzUsuń
  22. ale piękny przekładaniec. aż zgłodniałam :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Brownie w plackach ? Na pewno spróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ooo widzę tu placuszko idealne :) skoro jak brownie to już je lubię!

    OdpowiedzUsuń
  25. zeberka na talerzu pierwsza klasa!:D

    OdpowiedzUsuń
  26. kurcze a mi nikt nigdy nie zrobił takiego torcika z pancakesików!:(

    OdpowiedzUsuń
  27. jak fajjnie, że smakowały :D tez je uwielbiam :)) całus :*!

    OdpowiedzUsuń
  28. Gdybyś była moją sąsiadką to na pewno notorycznie wpadałabym "po cukier" z rana ;)
    Kolejna świetna propozycja śniadaniowa...
    Zazdroszę domownikom !!!

    OdpowiedzUsuń