sobota, 4 sierpnia 2012

172. i 173.



wczorajsze: owoce ( nektarynka, jabłko i jagody ) zapieczone pod pełnoziarnisto- owsianą kruszonką, z jogurtem greckim z miodem, kawa


taki bonus obiad: pełnoziarnisty makaron z sosem pomidorowym z cukinią, papryką i piersią z kurczaka

dzisiaj na trasie: grahamka z polędwicą i pomidorem, jabłko (brak zdjęcia)

Może na początku małe wyjaśnienie .... od przedwczoraj wieczorem nie miałam internetu aż do wczoraj wieczorem, czyli do wyjazdu do Niemiec. Odłączona od świata, masakra, ale już jest dobrze, mam laptopa i internet :) Dzisiaj trochę na zakupach, parę rzeczy już kupione, ale wszyscy jesteśmy zmęczeni podróżą, więc teraz odpoczywamy ;) Podróż minęła dobrze, chociaż z 40 min. opóźnieniem, ponieważ na autostradzie był wypadek... Poważnie to wyglądało, jeden samochód dachował, policji i karetek nie zliczałam, bo było ich mnóstwo... Teraz leżę z bólem głowy, coś nie przechodzi... Będę starała się robić jak najwięcej zdjęć i pisać codziennie ;) Miłego wieczoru!

14 komentarzy:

  1. Jakie pyszne crumble! Narobiłaś mi apetytu. A obiad - bardzo w moim stylu, tylko ja zwykle nie jem mięsa, tylko daję ser żółty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. posypałam też serem żółtym, zapomniałam napisać ;)

      Usuń
  2. mmm takie owoce pod kruszonka, cos pysznego!<3
    aaaa, chce tam do Ciebie, do Niemiec! :-)
    moi rodzice jak jechali teraz nad morze tydzien temu to tez byl wypadek na autostradzie i musieli stac w korku :/ ..

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam owoce zapiekane pod kruszonką <3

    OdpowiedzUsuń
  4. dobrze że podróż się udała :)
    znakomite śniadanie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam tak podane owoce. Cudne śniadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. musiały być przepyszne te zapiekane owoce, ale narobiłaś mi ochoty na coś takiego :)
    ja do czasu zmiany operatora też ciągle miałam problemy z internetem, na szczęście jest już dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiesz co? Porwałabym Ci obiad <3

    Wypoczywaj, baw się, a nie na bloggerze siedzisz! Wypad xD

    OdpowiedzUsuń
  8. jak dużo kruszonki... smacznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Owoce pod kruszonką wyglądają cudownie i właśnie przypomniało mi się, że już dawno nie jadłam zapiekanej owsianki.. :-(
    Nigdy nie przepadałam za długimi podróżami bo zawsze jest jakieś ryzyko.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wczorajsze śniadanie jest przepyszne! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Bidulko, życzę, aby głowa przestała Cie boleć:)

    OdpowiedzUsuń
  12. te owoce pod kruszonką muszą być wyśmienite ,dawno takich nie jadłam ...
    śniadania na prawdę pyszne ;)
    wiem jak to jest jak nie ma neta ;/

    OdpowiedzUsuń
  13. danie makaronowe ma wszystko to, co lubię najbardziej:) wygląda rewelacyjnie:)

    OdpowiedzUsuń