wtorek, 11 marca 2014

720.




 płatki owsiane z ubitym białkiem, odżywką, ricottą, prażonymi wiórkami kokosowymi i gorzką czekoladą


Znalazłam w Almie płatki bezglutenowe. Pojawiły się dość nie dawno, bo wcześniej nie było. Przy okazji wzięłam makaron, z mąki kukurydzianej. Dawno nie jadłam żadnej pasty, chyba zrobię dziś na obiad :) 
Po pysznym i sycącym śniadaniu czas na bieganko! Tak pięknie na dworze! Zakładam za chwilę biegowe buty i na przód :)  A wieczorkiem będzie trening siłowy. W między czasie 1000 rzeczy do zrobienia.. :)



A wracając do Dnia Kobiet.. akurat zaszłyśmy z mamą do Empiku, gdzie można było wybrać dowolny kalendarz za 1zł :) Kupiłam również dwie rzeczy z czekoladowej serii, która była przeceniona o 50 %- takie promocje rozumiem! :) Wzięłam talerzyk i sylikonową foremkę w kształcie łyżeczek *.* Niestety wczoraj zobaczyłam cały zestaw- talerzyk, kubeczek i miseczka, który wyniósłby bodajże 7,50 zł. Mogłam nie brać talerzyka za 5 zł, a cały zestaw.. ale za późno :<


16 komentarzy:

  1. a jak tam własnie stwierdzono Ci już nietolerancje glutenu ? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze pokarmowych nie robiłam, mam wizytę na 18 marca :) Więc już niedługo się dowiem. Ale mam alergię na trawę i żyto, a jak z glutenem to zobaczymy ;)

      Usuń
  2. Kokos i gorzka czekolada - te składniki idealnie do siebie pasują :) Fajna promocja na ten kalendarz :D Może uda mi się jeszcze z niej skorzystać :D Dzięki za informacje o przecenie na czekoladową serię :D Czekałam na nią :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam Twoje puszyste śniadania! mogłabym się w nie wpatrywać bez końca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie ich puszystość jest piękna ;p do tego te dodatki i tu kolory nawet fajnie ze sobą wyglądają :D

      Usuń
  4. yummy!<3
    super śniadanko, pięknie podane..:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ricotta, gorzka czekolada i wiórki - super dopasowane smaki! :) Zazdroszczę bieganka, ja jeszcze czekam na kilka stopni więcej bo na razie moje gardło nie wytrzyma i zaraz będę chora :(

    OdpowiedzUsuń
  6. tak, widziałam już te płatki, aczkolwiek ja pozostaje przy tradycyjnych i przy tym tańszych, no ale ty raczej wyjścia chyba nie masz, jeśli chcesz zrobić owsiankę itd. dzisiejsza jak chmurka, i to z czekoladą - podoba mi się taka wersja!

    OdpowiedzUsuń
  7. ta czekoladowa seria w Empiku jest cudowna! szkoda, że dzieli mnie od niego 70km, inaczej już bym tam była :D

    OdpowiedzUsuń
  8. te Twoje poranne miseczki zawsze mnie zachwycają! pyszne połączenia smakowe :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Te twoje puszki są cudowne *.*
    Widziałam w sobotę tą serie w Empiku i w ostatniej chwili je odłożyłam i widzę że zrobiłam wielki błąd ale może do soboty jeszcze będą :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale puszysta mniam idelanie wyglada ta czekolada :) Super zdobycze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. twoje piankowe miseczki są genialnie!
    a ja tez byłam dziś w empiku i miałam już w ręku kubek ale musiałam go odłożyć bo zorientowałam się, że nie miałam przy sobie portfela :<

    OdpowiedzUsuń
  12. Twoje śniadania są cudowne *.*

    OdpowiedzUsuń
  13. pożywne śniadanko, pożywne :)
    Ooo.. dużo trenujesz, dużo :)

    Takie zakupy to najbardziej udane!! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. u mnie dziś na śniadanie również płatki owsiane z białkiem , widzę że się zgrałyśmy :)

    OdpowiedzUsuń