piątek, 19 października 2012

248.






serek wiejski z syropem klonowym, mrożonymi jagodami i naleśnikowymi, orkiszowymi rulonikami z domowym dżemem truskawkowym, kawa z mlekiem


Znowu rano brak internetu... podobno do południa, bo nie mieli prądu -,- Ostatnio u nich dość częste awarie, najlepiej zmieniłabym na jakąś inną firmę. No ale mniejsza z tym. Ciasto naleśnikowe zostało po wczorajszych na obiad ( nie ma to jak smażyć dziś rano o 6 naleśniki ;p ), z serem <3 Pyszne były, mogę jeść codziennie... :D  Ale bieganie po takich naleśnikach nie było już fajne. Muszę biegać po czymś lżejszym, zdecydowanie. Nie było najgorzej, ale mogło być lepiej :) I tak spieszyłam się na dodatkowe zajęcia, więc nie ubolewam zbytnio na przymusowym dobiegnięciu do domu i spieszeniu się, gdy ma się 12 minut na ochłonięcie, rozciąganie, mycie, ubieranie i malowanie, wyobraźcie sobie jak szybko musiałam to wszystko zrobić... :) a przez rewolucje o mało co się nie spóźniłam xP
Dzisiejszy wypad świetny, oby więcej takich dni <3

22 komentarze:

  1. bardzo lubię połączenie naleśników z serkiem wiejskim :) zastanawiam się co bardziej... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne podanie :D To się nazywa poranna uczta!

    OdpowiedzUsuń
  3. Możesz napisać swój dzisiejszy jadłospis?
    Dzięki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzisiejszy nie jest wzorem do naśladowania, bo prawie cały dzień byłam poza domem, brak czasu na cokolwiek :P kiedy indziej :)

      Usuń
  4. mniam. u mnie dzisiaj tez naleśniki na śniadanko były ;) tyle, że z jabłkiem. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. jaaakie pyszne! no i jak cudownie podane, królewskie śniadanie, ach!:))

    OdpowiedzUsuń
  6. też dzisiaj specjalnie wstałam wcześniej, coby sobie naleśników nasmażyć. a potem i tak do szkoły musiałam biec. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla takiego śniadania warto wstać o 6! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgadzam się z osobą powyżej, pysznie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla smażenia takich pysznych naleśników warto wstawać chociażby i o 6 :) Ja codziennie mam jakieś rewolucje i codziennie biegnę na autobus o mało co nie przewracam się o własne nogi. Rano zawsze robię wszystko na ostatnią chwilę, a później narzekam na brak czasu :-D

    OdpowiedzUsuń
  10. ruloniki naleśnikowe mnie zawsze rozczulają ♥ Nigdy mi się nie chce tak kroić naleśnika i ładnie podawać. Miodzio!

    Ja mam takie dni gdy za długo siedzę w mieszkaniu. U mnie za długo=choćby jeden dzień non stop. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Na pewno będzie więcej :)) Śniadanie pięknie skomponowane :)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajny pomysł na śniadanko , serek wiejski *.*

    OdpowiedzUsuń
  13. jak to ślicznie wygląda, wow:) i zazdroszczę jagód:<

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale mi się zachciało domowych naleśników z dżemem, mmm :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Pyszne śniadanie <3
    Ja też bym mogła jeść naleśniki cały czas : P

    OdpowiedzUsuń
  16. jaaaak to pysznie wygląda ! Muszę kiedyś zrobić takie ślimaczki, ostatnio moje śniadania coś wieją nudą

    OdpowiedzUsuń