wtorek, 2 października 2012

231.


serek wiejski z syropem klonowym, domowym dżemem truskawkowym, bananem i granolą cappucino, mamina szarlotka, kawa z mlekiem
 


Nie ma to jak szarlotka z rana, wykonana przez mamcię :D

Niech w końcu pójdzie sobie ode mnie to przeziębienie, siooo… Chcę korzystać z w miarę ładnej pogody, pobiegać trochę, brakuje mi tego. Jedyne co pocieszam się treningami z E. Chodakowską, które są moim rozładowaniem energii :D Bo potem lepiej mi się uczyć. A wczoraj odebrałam prawko, nie ma co, pochwalę się :D Jechałam z powrotem z urzędu już za kierownicą, mama towarzyszyła mi obok ^^ A potem wysłała mnie samą do sklepu, a przy okazji zgarnęłam brata J Jaki zdziwiony „a gdzie mama?” xD - w domu… huehue  - O.O  Chyba się trochę przestraszył, od razu zapiął pasy, nie było trzeba mówić :D Uwielbiam kierować, będę wykorzystywać każdą sytuację, aby dalej się szkolić

25 komentarzy:

  1. Pysznie :) Jak ja lubię taki wiejski.
    Gratuluję prawka! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Om nom nom nom <33 Podziel się ciachem! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. nie ma to jak pożywne śniadanie :) szarlotka mamy zawsze jest najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubie takie serki na bogato, pyszne sniadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciasto wykonania Mamy na śniadanie i świetnie rozpoczęty dzień :)
    Chciałabym mieć już prawo jazdy. Nie byłoby potrzeby abym tłukła się przez połowę miasta do szkoły autobusem w tłoku..:<

    OdpowiedzUsuń
  6. to bardzo dobrze, że nie boisz się jeździć i od razu kierujesz :) z własnego doświadczenia wiem, że jak od razu się siada za kierownicą to później jest coraz trudniej.
    jakie pyszne i pożywne śniadanie !

    OdpowiedzUsuń
  7. Serek wiejski z bananem moim zdaniem najlepszy. Ja dopiero zaczęłam wykłady, ale już nie mogę się doczekać siedzenia za kierownicą.

    OdpowiedzUsuń
  8. A moja mama nie chce nic piec. Rozleniwiła się. Nawet mi piernika nie chce upiec a robi BOSKIEGO !! :D Ja w domu muszę i piec i gotować. Zazdroszczę Ci mamy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moja mama od zawsze uwielbia piec i gotować :) a teraz ja jej pomagam, a czasem 'zastępuję' :D

      Usuń
  9. Ale Ci zazdroszczę szarlotki! :)
    Fajnie, że podoba Ci się jazda samochodem. Mi tam na razie się to nie widzi, za dużo słyszę o wypadkach.

    Zdrowiej w takim razie! Mi już lepiej, ale jak patrzę na tą pogodę - słońce, a rano zimno i mgła. Ehh...

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam wiejski! pyszne dodatki do niego!:)
    aaa szarlotka z rana! taka mama to skarb!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Smaczne miałaś sniadanie , i to bardzo :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam wszystko, co z serkiem wiejskim w roli głównej. :)

    sniadaniowy-zawrot-glowy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. taką szarlotkę to by się zjadło <3 a serek wiejski z dodatkami to istne cudo !

    OdpowiedzUsuń
  14. w każdym rogu miseczki coś dobrego. (;

    OdpowiedzUsuń
  15. Mamina szarlotka - musiało być pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. kocham szarlotką, a jeszcze mamina to raj <33

    OdpowiedzUsuń
  17. też ostatnio mam permanentne przeziębienie :( zazdroszczę Ci syropu klonowego :) dla mnie jest za drogi;)

    OdpowiedzUsuń
  18. szarlotkę chętnie bym zjadła...same smakołyki u ciebie;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Hello!
    After visiting your blog, I invite you to join us in the "International Directory Blogspot".
    "International Directory Blogspot" It's 159 Countries and 5920 Websites !
    Missing yours join us
    If you join us and follow our blog, you will have many more visitors.
    It's very simple, you just have to follow our blog, enter your Country and your blog url in a comment, and you will be automatically integrate into the Country list.
    We are fortunate to be on the Blogspot platform that offers the opportunity to speak to the world and to share different passions, fashion, paintings, art works, photos, poems.
    So you will be able to find in different countries other people with passions similar to your ones.
    I think this community could also interest you.
    We ask you to follow the blog "Directory" because it will give you twice as many possibilities of visits to your blog!
    Thank you for your understanding.
    Please follow our blog, it will be very appreciate.
    I wish you a great day, with the hope that you will follow our blog "Directory".
    After your approval to join us, you will receive your badge
    We ask that you follow our blog and place a badge of your choice on your blog, in order to introduce the "directory" to your friends.
    Regards
    Chris
    I follow your blog, I hope it will please you
    To find out more about us, click on the link below:
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń