środa, 22 stycznia 2014

677. Dwuskładnikowe, zdrowe placuszki!



bananowo- jajeczne placuszki, podane z ricottą i gorzką czekoladą


Jakie to było dooobre <3 Przyznam, ze połączenie banana i gorzkiej czekolady uwielbiam od zawsze... a te placuszki urzekły mnie swoją banalnością i pysznym smakiem :) Co potrzebujemy? Dwóch jajek i banana- miksujemy blenderem i smażymy :) Nic prostszego! Słodycz od banana przełamana gorzką czekoladą. Coś czuję, że będą różne modyfikacje tego śniadania, bo już mam kilka pomysłów! 

24 komentarze:

  1. Robiłam takie ale z jabłkiem;D

    OdpowiedzUsuń
  2. proste składniki, proste placuszki i najlepsze połączenie smaków - czyż to nie brzmi idealnie, bo smakuje i wygląda pysznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. też uwielbiam połączenie banana z czekoladą! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Banan z czekoladą zawsze!:)
    Wyjątkowo proste placuszki, nieprzyzwoicie łatwe^

    OdpowiedzUsuń
  5. Popieram, że połączenie banana i gorzkiej czekolady jest pyszne :) Często gości w moim śniadaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawią mnie te placki, jakim cudem wyszły takie piękne bez mąki :) i świetnie je podałaś!

    OdpowiedzUsuń
  7. Banan i gorzka czekolada to jedno z moich ulubionych połączeń ! ;)
    Fajnie że też lubisz konie i jazdę konną - fajnie wiedzieć że jest tu osoba podzielająca moją pasję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czaję się na te placki już długo, ale Twoje zdjęcia przekonują mnie żeby je zrobić szybciej! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z chęcią zjadłabym takie placuszki, gdzieś już coś podobnego widziałam ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. lubię je zjeść na drugie śniadanie, szybkie, smacznie, niewymagające ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Klasyk, który uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. banan i czeko to połączenie godne nobla!

    OdpowiedzUsuń
  13. tylko banan i jaja, o koniecznie trzeba wypróbować co to z tego wyjdzie ;) no bo jak tu nie lubić czekolady z bananem skoro to razem takieee dobree jest ;]

    OdpowiedzUsuń
  14. a jak nie mam blendera to dam radę zrobić to jakoś łyżką czy widelcem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak blenduję to masa robi się gładka i puszysta, więc samą łyżką czy widelcem raczej nie wyjdzie. Ale spróbuj rozgnieść banana widelcem i wszystko zmiksować mikserem ;)

      Usuń
  15. Robiłam je kiedyś, na początku bałam się nie wyjdą, ale z tego co pamiętam były bardzo dobre :)
    A kto nie kocha tego połączenia? :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakie cudne , cieniutkie i na pewno pyszne placuszki *_*
    Jesteś fenomenalna .!
    Muszę zapisać przepis i koniecznie podobne zrobić :D

    OdpowiedzUsuń
  17. takie proste a tyle przyjemności z jedzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kurczę, widziałam już te dwuskładnikowe placki na kilku blogach, ale jakoś brak mi odwagi :D Ciekawe, że się nie rozpadają - ba, wyglądają tak apetycznie! No nic, w końcu muszę się przekonać :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bananalne :P
    Super pomysł, bardzo mi się podoba taka alternatywa dla zwykłych pancakes :)

    OdpowiedzUsuń
  20. mi nie wyszło, placuszków ni edało sie przewrócic na drugą stronę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. One są bardzo bardzo delikatne i muszą być na prawdę malutkie. Mi też raz nie wyszły i to za drugim razem, za pierwszym wyszły. Ja następnym razem spróbuję zetrzeć banana i wymieszać go z jajkami a nie miksując wszystko blenderem, może wyjdą w ten sposób :)

      Usuń