niedziela, 23 września 2012

222.



serek waniliowy ( pół na pół z jogurtem naturalnym ) z prażonymi płatkami ze słonecznikiem i syropem klonowym, nektarynką, gruszką i winogronami 


Po imprezowe śniadanie o 11 w niedzielę, lubię to :) Było świetnie, jak zawsze, w tamtym miejscu! Następna będzie dopiero po maturze, teraz nauka, taki jest plan :) Wytańczyłam się za wszystkie czasy, nogi i kość ogonowa bolały xP Ale warto było!
No to zapowiada się niedziela w zadaniach z chemii i książką od biologi, streszczeniem z Granicy -,- , słówkami z angielskiego... i dużą porcją kofeiny :D

Przepis na placuszki :
3 łyżki mąki ( u mnie pszenna pełnoziarnista )
pół jajka, albo jakieś malutkie lub samo białko
1/3 szkl. jogurtu greckiego
1/2 łyżeczki proszku do pieczenia ( dałam troszkę mniej )
szczypta soli
cukier/ miód do smaku
Maślankę wymieszać z jajkiem. Mąkę z proszkiem do pieczenia, cukrem i szczyptą soli. Mokre składniki dodać do suchych i dokładnie wymieszać. Jeśli będzie za gęste, dodać trochę mleka. Smażyć małe lub większe placuszki :)

24 komentarze:

  1. Bardzo apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. o, ja też mam niedzielę z biologią i chemi a ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Smakowicie. :) Dobrze, że impreza się udała.

    OdpowiedzUsuń
  4. smaczne śniadanko po imprezce:)

    OdpowiedzUsuń
  5. pyszne poimprezowe śniadanko! cieszę się, że się tak dobrze bawiłaś:*

    OdpowiedzUsuń
  6. ach, jak smacznie u Ciebie! :)
    tez dzisiaj pospalam! ale potrzebowalam tego :D

    OdpowiedzUsuń
  7. lubię tak kolorowo w miseczce o poranku

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojoj nauka biologii i chemii zajmuje sporo czasu, ale trzymam kciuki, że uda Ci się szybko skończyć! :D

    Pyszna miseczka, a ja nadal nie jadłam prażonych płatków :p

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo smaczna zawartość miseczki ,a placuszki robię identycznie ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie dołujcie mnie z tą nauką. Wszyscy się uczą-,-. A idźcie;p.

    OdpowiedzUsuń
  11. fajnie, że wstawiłaś przepis. Na pewno go kiedyś wypróbuję : )

    OdpowiedzUsuń
  12. Miseczka pyszności! ;)
    Miłej nauki. heh

    OdpowiedzUsuń
  13. zazdroszczę zadań z chemii ;)
    oj no nie przesadzaj z tą abstynencją od imprez, na zabawę też trzeba znaleźć czas ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Smakowicie wyglądające śniadanko, nie pogardziłabym takim..:)
    Ile nauki...nie zazdroszczę, sama dziś utonęłam w książkach..

    OdpowiedzUsuń
  15. Witam w grupie. Również spędziłam niedzielę nad książkami i zaraz niestety muszę do nich wracać. ;p
    Te owoce tak kuszą!

    OdpowiedzUsuń
  16. wykorzystaj koniecznie! :) i napisz, jak wrażenia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. śniadanko wygląda smakowicie :) lubię płatki z owocami, tylko jem z samym jogurtem :)

    OdpowiedzUsuń
  18. leniwe, przedpołudniowe śniadanie,pychota:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Szybko i smacznie <3 Idealne polaczenie:)

    OdpowiedzUsuń