poniedziałek, 10 września 2012

209.




domowa granola orzechowa z maślanką i syropem klonowym, malinami, masłem orzechowym, kawa z mlekiem


Wczoraj przeglądając zdjęcia z biegu nad zalewem, o którym pisałam wczoraj, dopatrzyłam mojego Pana od wf-u z podstawówki, z którym jeździłam na zawody :) Szkoda, że mnie nie było. O i dawny sąsiad też brał udział :P No a wczoraj niedaleko mnie były koncerty, m.in. miał być zespół 'Wilki'  nie mogłam się skupić, wszystko słyszałam, ładnie śpiewali ;) nie musiałam tam być, ale pojechałam na chwilę rowerem, zobaczyłam, ogólnie dużo ludzi i coraz dojeżdżające samochody. Chyba było całkiem nieźle... No to jadę rowerkiem, bo się spóźnię zaraz.


23 komentarze:

  1. Granola z masełkiem *-*. Aż mi zapachniało! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. następnym razem już pobiegniesz:)
    idealne śniadanie na rozpoczęcie tygodnia! i ten kubek jest taki uroczy<3

    OdpowiedzUsuń
  3. Domowa granola jest najlepsza :) Smakowicie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Domowa granola jest pyszna, dawno nie robiłam swojej, czas to nadrobić.

    OdpowiedzUsuń
  5. Następny bieg bedzie Twój ;) pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie też dzisiaj były malinki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. twoje śniadania są zawsze tak uroczo kolorowe :)
    nie martw się, weźmiesz udział w następnym biegu ! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. domowa granola musi być najwspanialsza.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam ogromną ochotę na jakąś domową granolę, przepysznie u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Słodko i pysznie *.* Dawno robiłam domową granolę, a Twoja wygląda super, taka przypieczona :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie pyszne śniadanko :) Cudna miseczka!

    OdpowiedzUsuń
  12. To fajnie tam w tym twoim mieście!

    OdpowiedzUsuń
  13. ta miseczka podbija moje serce ! śniadanie przepyszne ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. jak pysznie podane!
    następnym razem się uda ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mm domowa granola to jest to!
    Na śniadanie idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  16. maliny i domowa granola :)
    smakowite połączenie :)

    OdpowiedzUsuń