niedziela, 6 kwietnia 2014

742. i 743.




waniliowy jaglany mus a'la ptasie mleczko z kawałkami gorzkiej czekolady i nerkowcami, podany z truskawkami i morwą białą



Kompletna improwizacja, ale jak najbardziej zaliczam do udanych! :) Smakował tak piankowo! Kiedy przygotowywałam krem, myślałam, że wszystkie kawałki czekolady się rozpuściły, ponieważ kasza była jeszcze lekko ciepła, kiedy dodawałam czekoladę, ale jednak sięgając łyżeczką w głąb znalazłam ich sporo ( może dlatego, że były dość duże:) ) ! Po całej nocy w lodówce wspaniale chrupało. Takie poranki lubię :) 
Podam przepis do zakładek ;) 







budyniowa, śmietankowa owsianko- gryczanka z bakaliami ( w środku ) serkiem wiejskim, gorzką czekoladą i morwą białą


Ostatnio takie uwielbiam! Bardzo sycące i tak pyszne, że po skończeniu, choć jestem pełna, zjadłabym jeszcze kolejną :D 

W końcu działa internet :) Wujek jesteś wielki :D

Gdzie to słońce? Wiosna? Już kwiecień! 

17 komentarzy:

  1. Grrrrrrr nie narzekać na pogodę!!! :)))

    Przypomnij sobie co było rok temu o tej porze:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ty sobie dogadzasz tymi miseczkowymi śniadaniami .
    Nawet nie wiem które lepsze
    Ale chyba zdecydowanie wygrywa ptasie mleczko !

    OdpowiedzUsuń
  3. ta pierwsza propozycja baaardzo mnie zaintrygowala :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ten mus wygląda obłędnie! mykam po przepis :) zresztą owsianka też niczego sobie :)
    u mnie słońce właśnie się pokazało :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę spróbować morwy, wygląda intrygująco ;p
    Piankowa chmurka-takie ptasie mleczko musiało być pyszne *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. z chęcią bym zjadła taki mus! :)
    i te dodatki! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Obłędna konsystencja tej pianki! *.* Uwielbiam wszystko co jaglane, więc muszę tego spróbować! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekam na przepis na mus! :) Ach kusisz tą morwą, muszę gdzieś ją dorwać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Morwę uwielbiam! Aż bym się na każde z tycy śniadań skusiła

    OdpowiedzUsuń
  10. Mus jest genialny , a owsianka kusi z takimi dodatakmi <3

    OdpowiedzUsuń
  11. już po ilości bąbelków na pierwszym zdjęciu widać, jak puszysty musiał być ten mus! czekam na przepis :D

    OdpowiedzUsuń
  12. obu propozycjom bym nie odmówiła , za równo pyszne jak i zdrowe !

    OdpowiedzUsuń
  13. takie śniadania - wyglądają jak marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zostało dla mnie troszkę ;)?

    OdpowiedzUsuń