wtorek, 26 lutego 2013

376.





brownie z awokado, serkiem grani ( z miodem ) i kiwi, kawa z mlekiem



Inspiracja.( z drobnymi zmianami ).
Już kiedyś, w wakacje robiłam to brownie. Od razu zakochałam się w jego smaku :) Musiałam powtórzyć, koniecznie! I do tego leżące, biedne i dojrzałe awokado, aż się prosiło, nie mogło już dłużej czekać :) Polecam. Takie śniadania mogę jeść codziennie :). 
Dzisiejszy trening, na siłowni, nie należał do najlepszych :< Ciągłe kłucie w brzuchu.. Pojeździłam chociaż trochę na rowerku, ale nie lubię takich sytuacji. No nic, trzeba przeczekać..

33 komentarze:

  1. Brownie chodziło za mną już od jakiegoś czasu :) dlatego postanowiłam upiec je w ramach pewnej akcji :)
    Twoje wygląda pysznie. Mocno czekoladowe. I jeszcze to kiwi dla przełamania smaku...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej, może zrób sobie dzień przerwy? Ja też czasami tak mam jak się nie wyśpię.
    A śniadanie.. Co tu dużo mówić, pycha!

    OdpowiedzUsuń
  3. O mamo, to brownie! :) Musiało smakować obłędnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. brownie ♥ poproszę kawałek!

    OdpowiedzUsuń
  5. oj, ja też bym się chętnie skusiła na takie brownie, zjadła je na śniadanie i nie tylko na śniadanie :) pycha!

    OdpowiedzUsuń
  6. Brownies... muszę w końcu zrobić, ale ciągle coś innego się pojawia na horyzoncie;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Brownie<33
    Porywam cały talerzyk z tymi wszystkimi pysznościami:)

    OdpowiedzUsuń
  8. apetycznie się prezentuje to ciacho :D
    lepiej, żeby to nie było z przetrenowania ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale bym teraz zjadła takie brownie *.*

    OdpowiedzUsuń
  10. wilgotne, mocno czekoladowe brownie... pyszne;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja wole brownie na cukinii ;)
    ale wygląda smacznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kurczę. Codziennie sobie powtarzam, że w Sobotę zrobię brownie, ale za każdym razem kończy się tylko na planowaniu. Muszę się w końcu za to zabrać bo zżera mnie ciekawość tego, jak to smakuje :D

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja się czaję na to brownie i czaję.. ale skoro od razu się zakochałaś, to poczekam, aż moje awokado dojrzeje i też robię :)

    Takie kłucie faktycznie potrafi zepsuć trening, współczuję..

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo smaczne ale kaloryczne śniadanie.Nie tyjesz na tym?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kaloryczne? Chyba bardzo zdrowe :) Mąka pełnoziarnista, dużo kakao, gorzka czekolada, zero tłuszczu- tylko awokado ( b. zdrowe tłuszcze ), cukier trzcinowy, miód.. Na takie kalorie można sobie pozwolić ;)

      Usuń
    2. Jak widzisz takie pytania rodzą się z niewiedzy, dobrze, że uświadamiasz, bo ludzie myślą, że od każdego dobrego jedzenia się tyje, a tu niespodzianka :))

      Usuń
  15. z awokado musi być pyszne! zdrowsze i kremowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Widziałam już wielokrotnie to brownie, ale ciągle nie jestem przekonana... Jednak eksperymenty w kuchni cenię, więc może wkrótce się pokuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam spróbować ;) Awokado nie jest jakoś wyczuwalne jak dla mnie ;)

      Usuń
  17. a też robiłam to brownie, ideał ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. też mam ostatnio jakieś problemy z brzuchem.
    takie śniadania jak Twoje to czysty obłęd :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Wstyd mi.. bo nigdy nie robiłam brownie xD

    OdpowiedzUsuń
  20. Chcę to brownie! Kocham wszelkiego rodzaju ciasta czekoladowe <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Jeszcze nigdy nie jadłam brownie. :P Muszę spróbować. ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. wow , jak pysznie ! ciacho na śniadanie *-* super !

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale piękne to brownie! :) I współczuję siłowni, też tego nie lubię...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale siłowni czy bólu brzucha? :D Siłownię lubię :)

      Usuń
  24. brownie i kiwi, mniam, mniam ;]

    OdpowiedzUsuń