niedziela, 20 stycznia 2013

340.


jajecznica z cebulką, pieczarkami, kukurydzą i szczypiorkiem, tost żytni z serem pleśniowym valbon, kawa inka


Zbrakło żółtego sera, więc postanowiłam zrobić z valbon ( ten pleśniowy smakuje mi najbardziej ). Wyszło całkiem nieźle :) Muszę wprowadzić więcej wytrawnych posiłków. Może akurat nie na śniadanie, ale ogólnie. Bo zdarza się, że 3 posiłki w ciągu dnia są na słodko :P Oczywiście nie często, ale jednak. Ogólnie wolę chyba jednak śniadania na słodko, ale taka mała odmiana nie zaszkodzi. Wręcz przeciwnie, jajecznica rekompensuje wszystko :)
PS. A ze zdjęciami się spieszyłam, bo oczywiście zapomniałam naładować baterii do aparatu i była na wyczerpaniu :D Miały być tylko te z patelni, ale wyszły chyba za mało apetycznie ;)

28 komentarzy:

  1. ooo, u mnie też dziś jajecznica:D Twoją wersję poproszę bez pieczarek i mogę zajadać:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam robić bez ;) Ale lubię je w jajecznicy ;D

      Usuń
  2. To u mnie w tygodniu wszystkie są na słodko;x

    Chcę tosty!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jajecznica ze szczypiorkiem, musze zrobić!
    No, ja to nawet się tak boje mieć 2 dziennie słodko (włącznie ze śniadaniem), bo że za mało warzyw, blabla ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warzywami nadrabiam później ( zazwyczaj wieczorem ), więc o to się nie martwię ;)

      Usuń
  4. Hm, zatem muszę spróbować tostów z moim camember. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. no ja też właśnie śniadania na słodko kocham ponad wszystko, a drugie śniadanie pół słodkie, pół wytrawne i reszta dnia już wytrawna :p nie wyobrażam sobie innego odżywiania, czułabym się nieszczęśliwa :p xD
    jajówka super wygląda, chyba na drugie śniadanie wjedzie dziś :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoje śniadania są zawsze apetyczne! :) dobrze tak czasami zjeść coś na wytrawnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. muszę zrobić jajecznicę! dawno jej nie jadłam :) Twoja wersja pyszna, uwielbiam z takimi dodatkami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jajecznicę z kukurydzą też bardzo lubię :) ale sera nigdy nie dodawałam do niej sera - muszę spróbować :)
    wiesz, że ja też potrafię zjeść wszystkie 3 posiłki na słodko? od tego roku miało się to zmienić, ale trochę nie wyszło :/

    OdpowiedzUsuń
  9. jeśli chodzi o sery pleśniowe jestem fanką Turek figura :) polecam!

    OdpowiedzUsuń
  10. lubię takie jajecznice
    w sam raz na niedzielne sniadanie

    OdpowiedzUsuń
  11. zjadłabym taką, może być nawet bez sera, byle był szczypiorek i papryka ;D
    mniam!

    OdpowiedzUsuń
  12. jajecznica w niedzielne poranki , idealnie i pysznie !

    OdpowiedzUsuń
  13. Czasem jak każdy posiłek mam na słodko to potem muszę się odsłodzić..
    Ostatnio miałam ochotę na tosty, a nie było żółtego tylko pleśniowy i zrezygnowałam, a szkoda ; p

    OdpowiedzUsuń
  14. kiedy widzę jajecznicę ze szczypiorkiem, od razu wyczuwam wiosnę :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Fanką jajecznicy nie jestem i nie byłam chyba nigdy. Chociaż bardzo miło wspominam taką z kurkami w górach dawno temu...
    Za to ser pleśniowy to moja wielka miłość. Uwielbiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jaka wiosenna! :)
    Ja też wolę na słodko ;))

    OdpowiedzUsuń
  17. A ja wręcz przeciwnie zauważyłam, że u nie posiłek na słodko zawsze jest tylko na śniadanie, no chyba, że wliczamy do posiłków słodkich owoce? to wtedy są 2 lub 3. Obiadu na słodko nigdy nie jadłam i to chyba błąd z mojej strony :D

    Jajecznica kojarzy mi się z niedzielnymi, rodzinnymi porankami :)

    OdpowiedzUsuń
  18. taka niby zwykła jajecznica, a tak pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Już od kilku dni mam ochotę na maminą jajecznicę, ale nie chce jej budzić i prosić o jej zrobienie :)
    I tez mimo wszystko wole słodkie poranki, a wytrawne głownie obiady i kolacje :>

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja też śniadania na słodko, albo przynajmniej na "neutralnie" :p Ale też muszę sobie spróbować zrobić jeden wytrawny poranek w tygodniu i sprawdzić jak to jest:-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jajecznica zawsze jest dobra ;d

    OdpowiedzUsuń
  22. Taką jajecznicą uwielbiam najbardziej !

    OdpowiedzUsuń
  23. Moim zdaniem wygląda bardzo apetycznie ;) Uwielbiam takie jajecznice na późne śniadania ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. ooo, tosta z Valbone jeszcze nigdy nie jadłam, a to musi byc dobre:D
    ja śniadania muszę miec na słodko, ogółem minimum dwa posiłki mam słodkie:D ale obiad czy kolacja nigdy, wtedy królują inne rzeczy^^

    OdpowiedzUsuń
  25. prezentuję się bardzo wiosennie, te kolorki :) pycha :)

    OdpowiedzUsuń
  26. pieczarki, jajka, kukurydza <3 parfait !

    OdpowiedzUsuń