wtorek, 19 czerwca 2012

127.




grahamkowe grzanki z ricottą i konfiturą wiśniową/ z miodem, koktajl( szpinak, mrożony banan, mleko, miód)



Taak! Spróbowałam nareszcie zielonkowego potworka :D Nie taki straszny jak go malują ;) Wręcz przeciwnie jest pyszny <3 Smak szpinaku prawie nie wyczuwalny, słodki od banana i miodu, więc polecam tym, którzy nie mogę się przekonać i jeszcze nie próbowali :) 
Pogoda nadal spisuje się na medal :) Dzisiaj w szkole jeszcze tylko WOS ;/ Mam nadzieję, że będzie okej :) Lecę bo się spóźnię! :*

26 komentarzy:

  1. na pewno dobre jest.Bardzo ciekawy blog.Podoba mi się.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham szpinakowe smoothie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Prezenetuje się wspaniale. Grzanki musiały być pyszne... <3

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie w domu nawet mój tata polubił ten koktajl;) Dobry sposób na przemycenie szpinaku dla osób które go nie trawią ;D
    Pyszne śniadanko :) Ricotta<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mój tata dziś rano też się skusił :) po zjedzeniu śniadania, bo jak to powiedział nie chce sobie psuć smaku, a po spróbowaniu powiedział: Ty, dobre, takie bananowe :D

      Usuń
  5. Widząc ten zielonkawy napój myślałam, że z kiwi. Niezłego szoka złapałam jak zobaczyłam, że to szpinak:D nie wiedziałam, że tak go można na słodko podać.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nadal na potworka nie mogę się zdecydować...Na szczęście obecnie mam zakaz jedzenia szpinaku więc mam wymówkę.

    OdpowiedzUsuń
  7. na koktajl wpadam, moja miłość:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kusisz tym śniadankiem! Cudowne zestawienie :D

    Za gorącoooo.. :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Grrrreeeeeeeen!!!!! Enfin :D

    OdpowiedzUsuń
  10. chrupiące pyszne grzankii <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeszcze nigdy go nie pilam! Moze na wakacjach ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śniadanie idealne!
    Wszystkim smakuje zielone smoothie <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Muszę w końcu spróbować takiego zielonego koktajlu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. O, jak na pierwszą próbę to koktajl wyszedł Ci naprawdę świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. pisałaś mi o "banerku" powiedz mi co to jest? :) grzanki są jednym ze smaków dzieciństwa :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pyszne grzanki :) A z koktajli polecam jeszcze do szpinaku i banana dodac ananasa, jesli lubisz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie nie miałam, ale lubię i to bardzo! ;)

      Usuń
  17. ja jakoś nie mogę się odważyć na koktajl ze szpinaku boję się że mi nie będzie smakowało :((( ale mam nadzieję kiedyś się przełamać:)

    OdpowiedzUsuń