czwartek, 1 marca 2012

20.

pełnoziarniste pancakes ze startym jabłkiem(w środku),przełożone dżemem jagodowym, z jabłkiem i cynamonem, inka

Dzisiaj na 10, więc miałam trochę więcej czasu na śniadanko ;) Wiem, że nie wyglądają pięknie, ale to moje pierwsze placuszki. Wygląd, wyglądem, ale jakie były pyszne! Nie były wysokie, ale puszyste ;) Załapała się też na nie moja mama i baaardzo jej smakowały ;) Tak się śpieszyłam na autobus (bo zawsze mi brakuje czasu ;p), że zapomniałam pomalować rzęs xD Poszłam potem piechotą pare przystanków, bo żaden autobus nie jechała akurat w tym czasie, i byłam dużo szybciej niż autobusem i zrobiłam szybki spacerek ;D Dzisiejszy sprawdzian z fizyki i kartkówka z chemi przełożone na jutro ;D A jutro idę na tańce !;)
A tu jeszcze nadkrojone:


Idę do Waszych śniadanek! Miłego popołudnia ;*

10 komentarzy:

  1. haha ja zawsze jak mam więcej czasu to sie nie wyrabiam xd
    puszyste placuszki - niebo !

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie placki. Chyba się skuszę po raz kolejny w ten weekend :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje piwerwsze placki też nie były bardzo fotogeniczne :D
    Ale smak Twoich, ten dżem jagodowy...pychota!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, to sie nazywa pomysłowe podanie pancaków!!! Super pysznie się zapowiada!

    OdpowiedzUsuń
  5. smak to podstawa, a pierwsze wizualnie nigdy nie są perfekcyjne ;). Ja też dziś uskuteczniałam spacer na uczelnie ^^.

    OdpowiedzUsuń
  6. wyćwiczysz się w placuchach-też mi nie wychodziły xD

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne połączenie smaków:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwierz mi, że naprawdę wyglądają ładnie :)Żebyś Ty widziała jakie mi czasem monstra wychodzą... :P
    W takim razie powodzenia jutro :)

    OdpowiedzUsuń