czwartek, 8 marca 2012

27.

grzanki z chleba żytniego słonecznikowego z sałatą i : jajecznicą (cebula w środku) i ketchupem / szynką, sałatka( pekinka, pomidor, kukurydza, vinegret ), herbata


Muszę przyznać że grzanka z jajecznicą, podsmażoną cebulką i ketchupem jest przepyszna! Od teraz moja ulubiona ;D Smakuje jak taki kurczak z kfc, albo kiedyś jadłam w Ikei hot-doga z taka prażoną cebulką, podobny smak, a jest bardzo zdrowa niż jakiś fast food ! :)
Uwielbiam tą pogodę, w przyszłym tygodniu ma być 13 stopni  ;D A teraz cały czas świeci słońce. Uwielbiam poranne spacery do szkoły ;] Dzisiejszy sprawdzian z fizyki masakra ;P trzeba bd się poprawić. Nie pytali dziś.... z okazji dnia kobiet ;P Dostaliśmy od chłopaków różyczki ;) Ładne są, uwielbiam dostawać kwiatki :D a róże to najbardziej ;)
Zaraz pojadę do sklepu, a potem lekcje ;) I najpierw śniadanka oczywiście ;)
No i wszystkiego najlepszego z okazji dnia kobiet hehe :*

11 komentarzy:

  1. Ale zdrowo i kolorowo :) Uwielbiam jajecznicę na grzance.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też nie mogłam się zabrać za tą granolę, ale nareszcie dzis zrobiłam.;D

    Ale u Ciebie kolorowo! Aż nie można oderwać oczu od zdjęć.;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeju, ja dopiero co wróciłam do domu (wyszłam o 7 rano -.-) i podczas mojego powrotu zaczął padać śnieg -.-
    Lubię takie kanapki, często sobie robię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam jajecznicę na chrupiącym pieczywie. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Takiej kanapki jeszcze nie jadłam. Świetnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pycha , świetne kolory ! :)
    Jakby nie było wiatru byłoby idealnie z tym słońcem <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale zdrowo i kolorowo;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. wygląda to wszystko bardzo smacznie :).

    OdpowiedzUsuń
  9. Mega kolorowo :D W sam raz do tej pogody :)

    OdpowiedzUsuń