sobota, 17 marca 2012

36.

owsianka z budyniem waniliowym, ryżem preparowanym, maślanką jagodową, fitella ( mieszanka bakali, orzechów), masłem orzechowym

Ale piękny ranek ;D Ma być 19 stopni! Kupiłam ostatnio tą fitellę, fajna mieszanka ziaren słonecznika, orzechów, suszonych owoców, polecam ;) Nigdzie w markecie tego nie widziałam, tylko w osiedlowym sklepiku... aż się zdziwiłam ;P Owsianka z masłem orzechowym pycha.... najbardziej lubię te kawałeczki orzeszków z roztopionego masła ;D Zaraz lecę na tańce, więc potem pooglądam Wasze sobotnie śniadanka ;) Potem do cioci na imieniny.... szczerze to mi się trochę nie chce iść. Jak zwykle weekend zawalony nauką, jak tu nadążyć?. Chyba z 6 sprawdzianów mam + kartkówki, bo wszystko poprzekładane i się nawarstwiło, nie lubię tego! Wczoraj na tańcach super ;D  Dobra, bo nie zdążę na autobus hehe ;d
Miłej, słonecznej soboty! ;*

15 komentarzy:

  1. Na brak urozmaicenia, to narzekać nie możesz:-) Miłych tańców:-))

    OdpowiedzUsuń
  2. Miłego dnia! A śniadanie fajne :D

    OdpowiedzUsuń
  3. widzę moje ulubione masełko orzechowe ^^ Mniam *_*

    Powodzenia w nauce i Tobie i sobie życzę ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Niebo w gębie:) super propozycja na śniadanie lub deser!

    OdpowiedzUsuń
  5. Maślanka jagodowa ! Mniam:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dodaję masło orzechowe do owsianki to zawsze od razu wyjadam je na samym początku :D Pyszności

    OdpowiedzUsuń
  7. ile tu pyszności:)
    u mnie też dziś pogoda przepiękna, jak na złość, cały weekend spędzę w książkach:(

    OdpowiedzUsuń
  8. kurcze! też nigdzie nie widziałam tych płatków! też je chcę :p a tu masz przepis na moje ptysie:
    -mleko (szklanka)
    -mąka pszenna (szklanka)
    -jajka (3szt.)
    -kilka szczypt soli
    -masło do wysmarowania foremek
    nagrzać piekarnik do 150 stopni i piec około 25 min, w trakcie pieczenia nie otwieraj piekarnika, to spowoduje, ze ptyśki nie opadną, napełniaj foremki do połowy, ciasto szybko rośnie. podawaj przekrojone z jakimś powidłem, konfiturką, musem, smacznego ;***

    OdpowiedzUsuń
  9. Budyniowa <3 I tak przy okazji to fajna mieszanka, są różne rodzaje?

    OdpowiedzUsuń
  10. Same pyszności masz w tej miseczce :)
    Kurczę, chcę to masło orzechowe ! :<
    I dzień rzeczywiście był cudny

    OdpowiedzUsuń
  11. Dawno nie było u mnie budyniu. Pycha!

    OdpowiedzUsuń
  12. Masło orzechowe mogłabym jeść tonami hehe.;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale fajna owsianka;). Dawno nie jadłam budyniowe, dzięki za przypomnienie;)

    OdpowiedzUsuń