czwartek, 27 grudnia 2012

316.



owsianka na serku homogenizowanym z miodem, jabłkiem i domową granolą, kawa inka



Święta, święta i po świętach :) Jak zawsze, szybko minęły... Teraz czekamy na Sylwestra, mam nadzieję, że plany ułożą się jak najlepiej :)
Lodówka zapełniona nadal pysznościami, trochę ubywa, ale jednak jeśli ktoś ma ochotę pomóc zjeść to zapraszam ;) Natomiast brakuje podstawowych rzeczy tj. mleko :D Skończyło się w czasie świąt, ale na szczęście znalazłam serek, a inkę bez mleka też wypiję. Nie wiem czy to przejedzenie ( bez przesady, aż TYLE nie jadłam :P ) czy to, że przed śniadaniem wsunęłam kawałek sernika i okruszki ( takie większe :P ) makowca, ale nie mogłam dokończyć dzisiejszego śniadania, co zdarza się baaardzo rzadko. No nic, może później... ;)
Teraz czeka nauka biologii i zadania z chemii, ale co zrobić jak mi się tak jeszcze nie chce? Za to chce mi się biegać... Patrzę przez okno, świeci słońce. Otwieram okno i czuję wiosnę. A to wszystko przez wpadające do pokoju, lekko chłodne, orzeźwiające powietrze.. Chcę wiosnę!

27 komentarzy:

  1. Ołł. Ja wczoraj mówię,że mam dosyć ciast. A teraz skończyłam 5 kawałów makowcaxP

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie za oknem również wiosennie...A kiedy pomyślę, że jeszcze dwa miesiące zimy przed nami, to mi się odechciewa :(

    OdpowiedzUsuń
  3. dziś u mnie pogoda również dopisuje, aż nie chce siedzieć się w domu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiosna? U mnie raczej jesiennie, ale w każdym bądź razie nie zimowo ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie też pogoda jesienno-wiosenna, teraz nawet świeci pięknie słońce, żyć nie umierać :) Na spacer wybiorę się na bank, czekam aż lekko się jeszcze ociepli :) Cud, miód i jabłka! u mnie podobnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie ciepło, ale deszczowo :/
    Mnie też dopadł brak mleka, ale również sobie poradziłam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie pięknie świeci słońce! :)
    Owsianki na serku jeszcze nigdy nie jadałam ;o

    OdpowiedzUsuń
  8. Za to dziś u mnie pochmurno i deszcz pada, ale przedwczoraj nie mogłam wyjść z podziwu gdy za oknem było 10 stopni, świeciło słońce, wiał delikatny wiosenny wiatr i ptaki ćwierkały..po prostu czułam się gdyby była Wielkanoc, a nie Boże Narodzenie, pogoda wariuje. ;)
    Widzę, że wszystkim przejadło się jedzenie świąteczne i przerzucili się na te typowo ulubione śniadania. Można jeść sałatki i ciasta, ale bez przesady. Ja mam już dość :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak otworzyłam dzisiaj drzwi, aby wypuścić psa na zewnątrz to ... To poczułam wiosnę! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Pyszne śniadanie :)
    Hah, tez lubię wyjadać kawałki i ścinki ciast, żeby się nie zmarnowały :D

    OdpowiedzUsuń
  11. mmm ta owsianka i te dodatki - jak zawsze pysznie u ciebie !

    OdpowiedzUsuń
  12. spoko u mnie też uświadczysz mleka, nawet jabłuszka nie ma :<
    Muszę się wybrać na zakupy, tak, koniecznie ;)
    Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja też przed śniadaniem wsuwałam ''okruszki'' ciast;D ale śniadanie zjadłam całe;D

    OdpowiedzUsuń
  14. u mnie też brak mleka i serka wiejskiego, dla mnie to nienaturalne :P

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie ostatnie kawałki ciast zostały w lodówce, każdy je takie pyszne są. Owsianka na serku musiała Byc pyszna :)

    OdpowiedzUsuń
  16. na serku homo- taka delikatna, puszysta owsianka pewnie wyszła:D

    OdpowiedzUsuń
  17. czuc już u Ciebie wiosnę?! u mnie tylko jesień:<
    okruszki przed śniadaniem to dzisiaj chyba każdy pochłaniał..:D

    OdpowiedzUsuń
  18. U mnie zaś skończyły się wszystkie warzywa poza zapasem marchewek :D
    Tak, słoneczko i dzisiejsza poranna pogoda była świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  19. fajne, pożywne śniadanko :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fantastyczne śniadanie, fantastyczny kubas i łyżeczka mistrz, Jestem Twoja :)

    OdpowiedzUsuń
  21. taka propozycja śniadaniowa po świętach jest idealna!

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak zrobić taką owsianeczkę na serku? Najpierw zalewasz wodą czy gotujesz w mleku a potem dodajesz serek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam mleka. Jak na serku, gotuję na wodzie, aż płatki wchłoną całość, a potem mieszam z serkiem w miseczce. :)

      Usuń
  23. Przykryj kocem te podręczniki i zbiory zadań! Przykryłam tak moje i udaje że nie słyszę wyrzutów sumienia :D

    OdpowiedzUsuń
  24. o właśnie miałam Cie pytać jak nauka bioli i chemii xD może mogłabyś coś polecić oprócz zbioru zadań Witowskiego ? Pisałaś maturę próbną z bioli albo chemii ? Uwielbiam owsianki z miodem ; )

    OdpowiedzUsuń
  25. fajne po świąteczne śniadanko:)

    OdpowiedzUsuń