czwartek, 26 kwietnia 2012

76.


pełnoziarnista zacierka na mleku z miodem, inka (potem)


Uwielbiam zacierkę <3 Są to jakby 'lane' kluseczki, choć nie do końca hehe ;D  Smak z dzieciństwa ;) Babcia zawsze robiła mi, gdy u mnie była lub ja u niej ;) Teraz od czasu do czasu też oczywiście, bo nie ma to jak babcina zacierka, mmm najlepsza <3 ;) Postanowiłam wypróbować pełnoziarnistą i jestem pozytywnie zaskoczona, wyszła równie pyszna jak z białej mąki ;)
Uciekam do szkoły! Jutro tylko 3 lekcje i dłuugi weekend majowy <3 Jak ja to lubię ;)

PS. Zmieniłam trochę wygląd bloga ;) Mam nadzieję, że się spodoba, jeśli macie jakieś zastrzezenia piszcie ;*

15 komentarzy:

  1. Czegoś takiego chyba nigdy nie jadłam ;)

    Mi z babcinymi śniadanami kojarzą się bardzo cienkie kromki chleba oraz kaszka ryżowa z kleikiem i cornflakesami.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pracowita pszczółka z Ciebie, że od rana szalejesz w kuchni z zacierkami;-))
    Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  3. Zacierki- smak dzieciństwa! Babcia robiła! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta zupa to królowa w moim rodzinnym domu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. lane kluseczki uwielbiam, a zacierka nadal nie wiem czym się od nich różni hah :d
    pewnie pycha, jak podobne :):D

    OdpowiedzUsuń
  6. Proste, stare przepisy mogą być najlepsze ;) Chociaż ja takie zacierane kluseczki jadłam w dzieciństwie w zupach nie-na-słodko :) Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  7. kocham je ! u mnie też babcia zawsze robiła i robi :d tyle ze daje o wiele większe ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja lubię takie malutkie i tak niektóre były za duże jak dla mnie ;)

      Usuń
  8. Podoba się, wygląda ślicznie. Ja mam jutro 10 (!!!) lekcji, ale idę tylko na 6 :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Moim zdaniem to może nie jest najpiękniejsze danie świata, ale za to sprawiające wiele przyjemności i przywołujące smak dzieciństwa. Jestem na tak, pyszne śniadanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fakt nie wygląda pięknie, ale smakiem wygrywa! ;)

      Usuń
  10. kluski lane były specjalnością mojej babci :). Wyobrażam sobie, że zacierka jest podobnie pyszna ^^.

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam zacierkę! :) Przypomina mi dzieciństwo, bo teraz jem ją rzadziej, a szkoda :/ czas to zmienić :P

    OdpowiedzUsuń