wtorek, 24 kwietnia 2012

74.

owsianka na domowym budyniu waniliowym z truskawkami i winogronem, anatol waniliowy ( nie załapał się )


Wczorajszy dzień był świetny! Dziękuję Wszystkim za życznia ;* Nie wiecie jakie to miłe ;) W klasie dostałam piękną, wielką kartkę z podpisami każdej osoby <3 I tort wyszedł pyszny i naprawdę ładny :D Podobał mi się bardzo, wszyscy byli zachwyceni hehe < skromniś> ;P Pani od biologii pyta: Sama robiłaś tort? Oczywiście powiedziałam, że tak, a Pani ; bardzo dobry! Jak miło <3 Dziękuję jeszcze raz! 
Dzisiejsza owsianka z budyniu, który pozostał z babeczek <3 uwielbiam go jest pyszny! Trochę za słodki, ale ma w sobie to coś, że nie można się od niego oderwać ;) Dzisiaj jazdy na 17 :D Niedługo idę pobiegać, potem sprzątanie ;D Dziś mam wolne! O tak ;]  

PS. Mam pytanie, chciałabym kupić lustrzankę, jeśli się znacie to doradzajcie ;) Możecie mi podsyłać linki, byłabym wdzięczna :) Chodzi mi, żeby nie była za droga, nie chcę jej do jakiś profesjonalnych zdjęć, tylko np. na wycieczkę wziąć popstrykać, z koleżankami, sobie, śniadankom :D itd ;) Z góry dziękuję ;D

14 komentarzy:

  1. Witaj Całkiem Dorosła Osobo;-) Ja mam Nikona D90, takiego:
    http://allegro.pl/listing/product.php?category=110668&product=NTI0NEISRV9REA4CDgcHBw0eFl1Nb1xSFwgESTkwNTY%3D&string=d90
    ale pewnie jest za drogi? Jakie zdjęcia robi, widać u mnie na blogu.
    Fajnie, że udała Ci się imprezka w szkole;-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. też bym chciała lustrzankę.. ale , no wiadomo jaka jest sytuacja. Niestety w tej kwestii Ci nie pomogę, bo nie bardzo znam się na sprzęcie ;D

    Taką owsianką chętnie uraczyłabym się na 2 śniadanie ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Za bardzo się nie znam, ale czytam trochę rozmów o aparatach i słucham znajomych i przy lustrzance najważniejszy jest obiektyw (i wiadomo, niektóre lepiej się nadają do jedzenia, inne do widoków, jeszcze inne do portretów), a samo body możesz kupić dość tanie albo nawet używane z tych "porządniejszych". Zazwyczaj standardowe obiektywy są średnie.
    Chyba najlepsze aparaty to Canon, Nikon i Pentax.

    OdpowiedzUsuń
  4. kocham truskawki <3
    pyszne śniadanko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Do popstrykania wystarczy cyfrówka.
    Ale szpan przede wszystkim...
    To że kupisz sobie lutro, nie oznacza, że zaraz będziesz robić jakieś mega genialne zdjęcia...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie nie chodzi o szpan, zawsze marzyła mi się lustrzanka, nie chodzi mi o genialne zdjęcia, wiem, że trzeba przejść kurs i mieć talent. samemu tez się da czegos nauczyć, więc myślę, że poradziłabym sobie. Cyfrówkę mam, ale porównując ze zdjęciami mojej koleżanki, która ma lustrzankę o tak o do popstrykania to nie ma porównania ;)

      Usuń
  6. Ja mam Olympusa e520, fajny aparat, nie narzekam. ;)
    Śniadanie pycha :))))

    OdpowiedzUsuń
  7. UWIELBIAM owoce. Uwielbiam budyń. super śniadanie!

    OdpowiedzUsuń
  8. wszystko co domowe to pyszne :))))))))

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwsze dorosłe śniadanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. mniaaaaaaaaaaaam! też dzisiaj miałam z truskawkami śniadanie

    OdpowiedzUsuń
  11. Budyniowej owsianki to ja jeszcze nie próbowałam, muszę w końcu wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń